Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kawanku si pemain bola terkenal?
24 July 2011

'harimau bercakar dengan singe?'


sah sah lah harimau akan patah kukunye. singe kan raja segale haiwan dekat hutan nun. tapi kalau kene gaye si harimau ni bercakar, boleh je menang kan kan kan. semalam, harimau malaya lawan same singapura, 3-5. aku sempat tengOk sikit je perlawanan semalam. (orang tak minat bola kan ;D)


HAHA.


tapi aku terperasan satu bende la. kebanyakan pemain bola ni semue kacak kacak belake. mude pulak kan. lemah jantung den melihatnye ;D


dalam ramai ramai pemain bola ni, ade kawan aku rupenye. jeng jeng jeng.



nak tahu siape? lets check it out bebeh >,<







dah cakap dah, diorang kacak kan ;)

...................................................





 eyh zaquan adha laaa ;D
aidil zafuan pun boleh jugak.
same tak same tak?
haha, same kan kan kan?
lau tak same pun, ade la same sikit kan kan kan ;)

itu kawan kat facebook aku, ariff affendi
(kacak amat)




haha.ini baru orang yang ori nye. papeown, aku nak cakap
ariff same macam kembar kacak nie
fullstop.


itu sorang, ini ade lagi sorang.
cute, manis, kacak orangnye. siapekah si pemain bola seterusnye?




ini muaamar haqimy.
cube teke macam siape...

tadaaaaaaaaaaaa.....




muke muaamar macam muslim kan kan kan?
hahaha.aku sekali pandang je si muslim ni teringat muaamar.
same kan?
hahahaha.
(kembang tak die bace ni agak agak?)


...................................................

yee kawan aku semue kacak kacak belake. tak kurang juge si perempuan nye.
ade sorang kawan aku muke die macam kumpulan korea tuh.
(tapi aku tatau kumpulan mane.HAHA.xminat korea kan)


same kan dengan .......





 nadzirah. ini lah si kembar nye.
same cun kan kan kan?
hahaha. glamer i ade kawan dengan retiissss nie.kihkihkih.


 p/s : aku jer tak same dengan siape siape kan. HAHA.
okie ariff, kimy & nad... kalau tak suke dengan entry nie boleh kasitau dan saye akan delete gambar kalian.
aku main buat je entry nie sesuke hati aku. HAHA.

Labels: , ,

words spilled @ Sunday, July 24, 2011 / leave comment here