Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
masih ingat pada si leman aka. sulaiman?
27 July 2011

" leman tu artis baru ker? "









nak DAFI please. hehehe. dafi cute kan kan kan kan? errr,yang lain pun hencem hencem jugak. tapi ape ape pun, my LEMAN tetap paling encem lah. even die dah mati sekalipun. sobsobsobsob ;'(


semalam hari selase, hari leman meninggalkan dunie diatas ribaan adik aku. so sad.


mase dapat berite leman dah takde, memang aku hebohkan kat semue kawan kawan kolej.(takde lah semue mane pown.HAHA).sebab ramai kenal leman. leman baik mase hidup die tau. ;(



leman akan sentiasa diberi rantai sebagai tanda penghargaan 




"auwww malu saye tau.nape snap lobang idong saye nie"


"apehal kau ni manusie.suke sangat amek gambar aku dekat2.silau lah"



"ompong takde kerje snap gamba orang berak"
(eyyh,orang ker?)



"mentang mentang aku pendek.kau buli aku"



"halal ke katak nie weyh?was was aku nak makan"



"im cool bebeh"



"aku senior.kau kene dengar cakap aku"


"ape dose aku?"



"gayat gayat. help me"  



layan paranormal jap



disaat nazaknye ;(





leman mati akibat keracunan agaknye. so sad bebeh. die peneman semue orang dikale kesunyian kami. die suke buat buat kelam kabut kalau tengok orang sakit. padahal die tak mampu buat papepown melainkan duduk teman orang yang sedang sakit. itu keistimewaan leman yang takde kat kucing peliharaan kami yang lain.


sebab tu semue sayang die. 


aku yang alergik kucing ppwn, layankan jeee laa perasaan sayang pade die. sebab die baik sangat. kalau aku nak balik cuti kat rumah, die akan tunggu depan pintu rumah. (kebetulan maybe). 


sayang leman sangat ;)


p/s : aku ade kawan baik name sulaiman. die budak pisio. HAHA.

Labels: ,

words spilled @ Wednesday, July 27, 2011 / leave comment here