Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
masalah yang dihadapi bile nak follow blog orang. hish*
30 July 2011

"you, i dah follow you.
you jangan lupe follow blog i pulak tau"



beresssss. aku memang takisah bab nak follow blog orang ni, lagi lagi kalau blog die best kan. tapi tu la, masalah yang aku hadapi bile tibe orang yang aku nak follow tu takde butang aku BOLEH klik follow. aku taktahu mane silapnye setting or what else kan, tapi aku memang tak boleh follow orang kalau die letak button camni :


printsceen dari blog  cik DYEA
(blog die chomell, ade button top angrybird.hehehe)


selain yang atas nie, yang macamni pun takdapat follow jugak



see see. aku memang takdapat follow orang yang gune bende alah ni. aku tatau kenape. kalau sesape tahu, boleh bagitahu ye. biasenye lepas aku dah klik follow, konon nye follow lah blog orang tu. tapi rupenye tak follow pun. kene tipu je. huwaaaaaaaaaaaa.sometime tu dah terpost kat shoutbox orang tu konon da follow, padahal bile orang tu cek, tak pulak aku follow.


sedih* takdapat follow orang. sobsobsob.



so, camne je aku follow orang? aku cume dapat follow orang yang ade nie je :


yang tak de bende alah ni, memang tak dapat follow lah. sorry geng. so pade sesiape yang tahu untuk settle kan masalah ini, boleh lah kasitahu daku yeee. lepasni boleh la follow memollow orang. hoyeaaah ^,^


Labels: ,

words spilled @ Saturday, July 30, 2011 / leave comment here