Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
cantik itu simple je.takperlu susah.
07 August 2011

"aku cantik dop?"



cakap laaaa," cantiknye kau ni shaz". kuikuikuikuikui. belog sendiri, tulis sendiri, puji diri sendiri jugak lah jawabnye. haha. bak kate aku lah kan, siape lagi nak puji kalau bukan diri kite sendiri. even semue gambar yang di UP tu edit semate mate, tak kirelah edit picnic ke photoshop ke photoscape ke. nak jugak cakap diri kite CANTIK yee dok...


cantik itu sangat subjektif kawan kawan.


erk alamak, matluthfi kate sebaliknye lah pulak. HAHA. siapelah nak dengar aku cakap kan. mesti nak sokong matluthfi cakap punye. okie okie. tak semue cantik itu subjektif pun kan.


ape kebaikan jadi si cantik?


' untung kau nab jadi orang cantik. nak laki macam david beckam, pergh dapat je'

' fuhhh, kau lalu kat kedai mamak tadi, sume dok wewiiit kat kau.jeles aku'

'sebab awak cantik, saye kasi jual enpon epal ni dueratus je.just 4 u'

'saye nak tuju lagu buat si cantik manis didepan saye nie. terimelah aduh saleha'


waaah, meriah kau saleha (bukan name sebenar), ade orang nak nyanyi lagu untuk kau sorang je. untung badan ekh. kuikuikui. memang lah ade baiknye jadi si cantik, semue orang suke nak kawan dengan die, nak dekat dengan die. kan kan? die add facebook siape pun, siape lah taknak approve. tapi ape cerite si kurang cantik pulak?


'untung aku tak cantik, takde lah aku kene gangguan seksual kat tempat kerje'

'alhamdulillah, takde pun laki nak pandnag aku. takde lah dose laki dapat.amin'

'baguslah kau tak cemburu dengan aku. aku kan tak cantik. takdelah kite bermusuhan ye'

'yes, takde mane mane pun laki puji aku. ini yang aku mahu.aku tak suke riak&takbur'


yang kurang cantik, tak semestinye nak kene negatif duepuluhempat jam kan. kite bukan tak cantik, cantik.... cume seteng orang je tahu kecantikan kite kat mane. cantik tak cantik, ade jodoh kawen jugak kan. dan kenape lelaki kacak tak berape suke perempuan cantik, sebabnye die taknak orang ngorat bini die. cukuplah die sorang je sayang bini die kan ^^ (untung badan dapat laki macamni).


jum layan video si cantik sorang ni ;)



perghhh.kacak habesssss. HAHAHA. cool lah you minah. upss bro.. upsss minah ^^
(ahh konpiussss aku)


ape pun, semue orang cantik & tak sempurne mane pun. ape yang takde tu, jangan lah sampai nak menegatifkan diri sendiri selalu. tak semue kelebihan yang kite ade, semue orang ade jugak. so, sebaliknye lah.kan.yang cantik tu jangan cantik luaran je, cantikkan lah jugak dalaman. supaye sedap dipandang orang lain. tak gitu kawan kawan.


tetibe teringat kawan aku yang sangat cantik. sangat sangat cantik die tu.kadang pandang die, sejuk je hati. ececececeyh.over lak aku kan. haha.kadang rase bangge je ade kawan macam die.dahlah cantik, baik sangat pulak tu.paling susah tengok die marah. & die sangat suke senyum tak kire mase. even tengah hadap laptop pun. HAHA. & akulah antare orang yang suke buat die marah.hihihihihihii. tu die, my housemate, rashidah or her cute name dadaaaa. (bukan telor dadar okie).



of course lah bukan yang misi tu.yang bertudung merah tu my DADAA.


aku dah cakap die cantik. kan?? ;)



abaikan aku okie.HAHA. nak jugak masukkan muke aku.takpahaaaaaaaaaamm
hey, kami ade persamaan okie, kami same tinggi.hehehehe.


and i do love her so much. bukan sebab die cantik je okie.
die sahabat yang baik untuk aku.
dalam kelas, name aku atas die.dan name die bawah aku.haha.
so after shaleen is rashidah ;)
so sweet bebeh *


kalau aku lelaki (kalau okie,kalau jeeee pun.hish)
aku nak ngorat die.HAHAHAHAA. ;D


waaah, her eye her eye
make me melt.glup glupp glupppp
hehehehe.


nak tahu tak dadaaa? adik aku yang tak kenal kau pun cakap kau seorang yang cantik sangat. inikan pulak orang yang dah kenal kau kan kan kan.hehehehehe.kalau aku dok main tunjuk tunjuk gamba kelas dengan adik adik, mesti diorang carik dadaa cantik. hehehehe. tu la, diorang cite macam diorang kenal kau je.padahal tak kenal pun. ciss adik adik aku nie.....


kat sini, aku nak cakap yang aku rase bertuah kenal dadaa ni.sebab die satu dalam sejuta woooo. susah nak carik gadis cantik& baik macam die nie. cakap pun nak cover jeee kerje. kuikuikuikui. semoge perjalanan dadaa ke mari isnin ni berjalan lancar. amin. mudah mudahan kite dipertemukan lagi yeee. miss u so much bebeh ^^


okie okie. entry dah habes dah. haha.annoying sangat ke aku nie?
kikikikiki
haritu dadaa ade tanye, takde ke entry untuk die.
nah ameh kau. entry baik punye aku kasi. HAHAHA


p/s : credit untuk mr K sebab die suruh buat tajuk nie
;)

Labels: , , ,

words spilled @ Sunday, August 07, 2011 / leave comment here