Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
rindu akhirnye terubat~
01 August 2011

" aku ingat tak dapat jumpe korang dah tahu.huwaaaa"


finally, hari sebelum ramadhan datang. dapat jugak aku jumpe kawan kawan kelas kat puncak alam. sumpah rindu nak jumpe diorang semue. cume tatau je macamane nak jumpe. ye laaa, masing masing busy dengan hal sendiri. ade sibuk belajar, kerje, practical dll.


tak sangke petang sabtu tu dapat text dari cik paien.

shaz, ade bbQ kat rumah yoyaa.jum malam ni.


mengeletar jugak lah aku nak reply mesej sebab tatau nak kasi jawapan ape kan. sebab makayah aku keluar. papehal kene lah roger diorang dulu. perghh, berbulan aku cuti duduk rumah, aku tak jumpe sesiape pun tau. sebab tatau nak jumpe siape. HAHA.


akhirnye pujuk punye pujuk mama, dapat jugak dilepaskan sendirian ke puncak alam. HAHa. cerite macam jauh sangat je rumah aku dengan sane kan. jauh sikit jee. dalam 20 minit sampai lerrr kot. kot laaa. tak tengOk jam pulak. first time memandu jarak paling jauh & diwaktu malam seorang diri. HAha. bangge seminit jap*.



after jumpe umie (kawan aku) sekeluarge, barulah ke destinasi nye. ARGHH sangat teruje nak jumpe semue orang. sebab dah SETAHUN tak jumpe. HAHA. padahal rumah takjauh mane pun kan. hehehe.


rindu terubat lepas dapat jumpe :

yoya, arina, paien, umie, nina, tyrah, loloo, hazmi, apis, zamir, piyan, atif


HAHA. budak kelas aku tak ramai pun. ciput ajee.have fun dapat HUhaHUha dengan diorang semue. tapi kemeriahan bertambah tambah lepas lena, muffin, wani, hazly  & zahid datang. memang makin haru biru ler jawabnye.


si wani baru balik keje pun sudi datang jugak. hehe,thanks lah wani. dengan uniform nurse nye die datang bawak mikrob ekh. HAHa. mujur kerje wad peads. takde lah busuk sangat kan bau kau. HAHAHAHA. (gile jahat punye kawan).


menu malam tu ; ikan bakar, sotong bakar, ayam bakar, mee goreng, sosej, kentang, jagung bakar dan macam macam lagi. sumpah kenyang gile. paling banyak makan si hazmi lah. perot dah boolat pun makan banyak agy. HAhahaha (lagi sekali aku gelakkan orang).


semue orang dah lain sangat kan. dah makin tembam, comel, cantik, hensem, boolat, kurus. tapi semue tetap dihati ku lah. love you guys.


jum layan depa sat....



tu dia. jadi model ikang bakar sat. awak hitam bebenoo ikang nyee.
HAha.


HAHA. asal aku macam baik sangat je ni?
memang baik pun kan ;p


semue HAPPY kan ;)


even tak semue budak kelas kite datang malam tu, its okie la. lain hari ade lagi kan kan kan. dalam riang riang kami, kami tak lupe pun same ;


hairy, zul, fadzriq, aten, izati, farah, ku nor, aween, shidah, mun, (ermm siape lagi yee??okie, 3tahun lebih  mase berlalu, aku lupe sudah. HAHa)


semoge kite berjumpe lagi dimase akan datang. aku harap raye ni kite boleh raye same same lagi. amin



akhir kate , i miss the old times with u guys.


p./s ; balik rumah sendiri jam 12tengahmalam.
memang terbaik ah perasaanye.
(thanks to arina & lutfi )

Labels: , ,

words spilled @ Monday, August 01, 2011 / leave comment here