Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kerje mane pun tak kisah, janji gajinye halal.
03 August 2011


" 5hari lagi nak kerje. apekah semue ini?OH TIDAK"



dupdapdudap. berdebar je tunggu hari isnin depan (even dah dengar khabar angin kerje mane kan), tapi still tak sedap hati jugak. sebab tatahu keadaan situ macamane. kalau dapat kerje kat JB tu tahu dah keadaan sane macamane kan. busy dopolohpatjam .sampai balik pun entah pukul berape.itu baru student, belom kerje betul lagi tu.



(tibetibe saye sangat rindu same housemate saye: nadia, dada & kaka)



lepas pening fikir pasal hospital, lepasnie pening fikir pasal kerje wad ape pulak. haha. macam macam betul dugaan kerje ni. even tak semue la yang pening kan. ade setengah orang tak kisah pun kene campak mane. itu bagi orang yang sangat ready lah. tak maca aku nie. haha.tak ready ape. kalau orang tanye minat kerje mane pun aku terkial nak jawab. sebab semue tempat aku rase same je.hehehehe. aku je rase macamtu.orang lain tak pun.kuikuikui ;p



(saat ni rindu LLV aku pulak ; azie, kila, auni, mira, ely, bai, nad,kak lai)



agak agak nak kerje mane ni ekh ekh ekh ekh???



emergency department?


dulu aku benci tempat ni. tapi bile fikir balik, seronok tau tempat ni. memang kite nampak tempat tu sangat busy. dengan orang eksiden datang tak tentu mase, orang nak terberanak pun datang, orang patah riuk jatuh bangunan datang situ.. memang macam macam bende akan tengok. kite ni je la kene ready. selain kene kerje ekspress gile kat gitu, keje situ dapat pulang awal.haha. sebab patient pun tak duduk lame kat ED ni. so, cume kene pass report bende yang penting je la. best kan dapat balik awal. hehehe.



operation theater?

erk. this is really really not my place lah. bukan sebab benci tengOk darah ke ape. sejuk gileee duduk dalam OT ni. dan aku tak minat nak tengOk sume bende nie. serieeees tak minat. HAHA.


ini semue geng OT aku mase zaman kolej duludulu
hehehehe.



 ward?

haaa wad wad nie semue aku SANGAT tak kisah. sebab aku rase kat sini lah tepat boleh banyak belajar. boleh apply ape yang dah belajar. takkan nak perap pulak kan semue bende yang dah belajar tu kan. so kasi je wad medical ke, surgical ke orthopedic ke peads ke, semue boleh. hehehehehe. tapi lebih minat medical lah. tapi kan kan kan, kerje wad ni busy. huwaaaaaaaaaaaa. balik entah pukul berape. kalau kawan yang nak tukar syif dengan kite tu datang cepat or tepat waktu okie laah. buatnye die datang lambat gile. macamane? lagi lagi senior kan. serbe salah dibuatnye. sobsobsob ;(



labour room?

erk haha. mane ade lesen lagi nak sambut anak orang. kalau ade, nak ke aku kerje sini? erk, taknak... tak sanggup tengOk ibu melahirkan anaknye. sumpah tak sanggop. ;(


orang kate aku sesuai kerje wad kanak kanak. tapi aku cakap, aku TAK sesuai okie.



ape ape pun, kat mane sekalipun tempat keje aku nanti, semue berasaskan rezeki yang halal. tak kisah lah best ke tak tempat keje tu kan kan kan. janji ikhlas bekeje. barulah hiudp pun aman cerie bahagie sentiase.



k assalamualaikum kawan kawan dan selamat berbuke ^^

Labels: ,

words spilled @ Wednesday, August 03, 2011 / leave comment here