Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
suke sangat buat aku sentap kan.
05 August 2011


" itulah untung ade sahabat kan"


kawan kawan aku suke buat aku sentap sorang sorang tau. kadang rase nak tutup muke dengan tudung saji je. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh. sentap mak nak~


' rindu nak bace blog kau. bile nak update?'

'malam tadi aku tido pukul3pagi tau, sebab bace blog kau je.'

'awak, saye tunggu entry baru awak. tak update harini siap!'

'bosan bosan bace blog shaz best'

'balik event ni mesti shaz update blog. tak sabar nak bace. HAHA.'

'weyh, ape ape hal rujuk je kat blog shaz, semue ade kat sane'

'blog kau dengan kawan yang lain, kau punye best sikit.tak ngantuk'



sentap tak aku dengar or bace? sentap sentap. rase nak larik dari rumah je. HAHA. sebab tu la aku sangat sayang dengan kawan kawan aku. dengan kate kate diorang yang macamtu (tatau la ikhlas ke tak, yang penting aku berbunge hati), aku selalu dapat ilham/idea nak berblog. even tak best mane pun blog aku ni nak banding dengan orang lain.


tapi memang hobi aku lah menulis/ menaip dan mengembirekan semue orang. aku memang tak reti nak melawakan blog. tapi dengan background love love terbaru ni, hope korang tak annoying untuk singgah selalu ye. hehehehe.


antara entry best & susah aku pernah up ;

susah kalau adikberadik gadoh tak bertegor sape

HAha.aku suke entry ni sebab bile aku tengok adik adik gelak bace entry ni, menas entry ni menghepykan diorang.sebab mase aku taip pun, penuh perasaan happy. so, terlahir lah sesuatu yang menghepikan adikadik aku kan. hehehe.


kawanku si pemain bola terkenal?

bile terkenang aku up entry ni, mesti nak tersenyum & rase malu sendiri. sebabnye aku main up je gambar kawan kawan aku ni tanpe permission diorang. & alhamdulillah diorang suke kan nye. sampai ade yang cakap die tak henti henti senyum sebab bace entry tu. aku rase cool gile bile dapat buat diorang happy & tersenyum tau. memang tak susah nak hepi kan orang, tapi puasnye hati bile tahu kawan kawan kite happy ;)

dan aku rase ini entry orang sHARe paling banyak. even tak sampai beratus pun, tapi aku bangge ^^


orang lain nak konvo, orang lain gelabah

entry ni takde ape sangat. cume tertouching bile junior kat kolej ajak buat konvo kat kolej kami je. tayah pergi konvo kolej lain. HAHA.aku rase terharu disitu ;)


june, makin hari makinlah sayang

entry kenangan manis saat saat terakhir aku & kawan kelas. so sweet moments lah. sehari suntuk kami menghepikan diri. keluar 6pagi, balik pun 6pagi. HAHA.


grand dinner from nursing student

paling susah nak up entry ni la. sebab semue gamba bersaiz besar. so terpakse edit dulu kasi resize. aku tak suke uploas gamba lame2 sangat. buang mase aku je. HAHA. nak kutip gamba ni sume kt kamera kawan kawan pun satu hal.entry ni paling lambat siap. petang buat, malam baru siap. tu pun siap keluar pergi makan dulu sebab penat edit gambar.hehehe.



sebenarnye kalau takde kawan kawan, tak de semangat pun nak update blog kan. untunglah ade jugak orang nak bace blog cikai ni. memang nak berterime kasih banyak banyak kat semue kawan kawan aku tu. takde korang, takde jugak lah blog nie.


p/s ; sentap sampai rase setiap hari nk update blog
hehehehe.

Labels: , ,

words spilled @ Friday, August 05, 2011 / leave comment here