Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kahwin jugak diorang ekh
14 August 2011

"pak pak kebumm kebumm pak pak kebummm kebummm"


waaaah, tak sangke menjadi jugak hubungan diorang ekh. tahniah diucapkan buat lisa dan pasanganye ^^


eyh, macam tak secocok je aku tengok. HAHAHA. suka suki aku je nak judge orang kan. hihihihihi. takde la. saje buat propa sikit. wah wah wah, tak sangke dalam 2012 ni kahwin dah si lisa yang digilai ramai jejake ni. ehem ehem. dengan siapekah? siape lagi kalau bukan abg yusri kite tuh ;)



pade aku diorang secocok. hehehe.tahniah la korang berdue. ke jinjang pelamin jua akhirnye. aku je tak kahwin kahwin lagi nie.hehehehehe (ape tetibe masuk cite aku nie?adoii)


nie lagu special dedicate untuk lisa :


aku suke lagu lagu kru yang dulu dulu. even jiwang nak mampos pun, tapi sedap & syahdu je kan kan? hehehe. tibe tibe teringat ex aku yang bername mr A dulu nyanyikan lagu kru dalam bas. wakakaka.tak boleh bla bile ingat balik ;p



p/s : hensem + cantik = sepadan ;)
aku bile lagi? lek luuu, baru doploh satu taon ;p


sumber dari: beritaharian    

Labels: ,

words spilled @ Sunday, August 14, 2011 / leave comment here