Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
macam hareeeem je.
27 August 2011

" ape ramai dislike dari like nie. adoi"





itu dia mat mat malaysia cube nak jadi korea. HAHA. memang lawak tahap gaban lah tengok sowang sowang punyee peel. bukan saje je aku nak lekeh lekehkan bakat diorang (eyh ade bakat ker? erk -.-), tapi tak berpade je aku tengok. over the acting pun ade. 


apesal mat korea tak nampak macamtu ekh? mungkin sebab memang itu dah konsep dorang and diorang memang layak buat muke camne pun sebab muke dah memang hensem & cute kan. (tapi aku tak minat korea sangatlah).




macho kan orang orang malaysia?  jatuh hati mak naaaaaak. wakakkakaa. dari dok buat bende bende alah nie sume, bikin semue orang mengutuk jew, baik korang semue study leklok lah weyh. cerah sikit mase depan. duduk dalam industri hiburan, cerah ke kalau asyik orang kutuk? aku tatau lah kan. sebab aku duduk industri perubatan je. wahahaha ;D


dari layan ni, baiklah aku layan ;



5star lah lagu nie. memang pasang kuat kuat kalau lagu nie keluar radio ;D




kikikiki.sweet je videoklip nie. lagu? ermm aku kasi 2star setengah lah




yuna pun ade lagu raye juge ^^



......................................................................

sebelom menamatkan entry ni, layan lah sat lagu nie pelase -.-


p/s : hilang selere nak makan tengOK bende ni
(eyh puaselah ;p)


Labels: ,

words spilled @ Saturday, August 27, 2011 / leave comment here