Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
#jangan lupa namaku TAU.
24 August 2011


nota kecik : aku jarang update, tolong jangan lupe nama aku tau  tau tau tau ^^


first time dengar lagu ni mase tengOk ramadhan terakhir. memang best lah lagu nie. first dengar je dah rase tertarik (aku je la tertarik, orang lain tatau lah macamane kan.).hehehehe. #pompa bensin ---> waah, name kumpulan je dah menarek kan ;)


perasan tak sume cerite/filem sekarang dah ade lagu sendiri. mujur la kebanyakanye best belake kan.


nur kasih the movie


kasih alia


laila manja


waaah, memang peminat setie draa betul aku nie. HAHA. padahal dah kerje, mane nye sempat nak tengOk. kalau drama malam, dah tido pun aku. sobsobsob. konon nak tengOk supermak, tak pernah sempat... dah bubum dulu atas katil = ='


eyh, ape entry lari tajuk topik nie. kuangkuangkuang. taklah, nak cakap je kat korang, jangan lupe name aku. sebab aku tak lupe korang tau. kalau terlupe tu, please maafkan  C:



p/s : rindu nak online. huhu







Labels: , ,

words spilled @ Wednesday, August 24, 2011 / leave comment here