Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
mengidam & termakbul jua ;')
28 August 2011


" mengandung ke mengidam bagai nie"


choiii, manadew. mengidam je pun. lame tak makan kan. (ceeyh, padahal boleh je beli kat sini. saje nak mengade). takde lah aku nak idam itik goreng ke, kepale unte ke, teringin nak makan buah pale je pun. hakhakhak. yee yeee, aku pengemar buah buahan. sape kenal aku, memang tahu lah betape sukenye aku makan buah kan. even takyah makan nasik seharian pun takpe kalau digantikan dengan makan buah. sudah memadai kate cik shaz kitew nie. puiiiiih*


jeruk pale terbang dari penang.


*google
ade orang kan, die tatau buah pale tu macamane. HAHA. kesian.


tengah sibuk kemas rumah, pooon poooon poooonn... aku ingatkan ambulans mane lah datang buat kacau tadi. wahahhaa. rupenye.... adeyh... dahlah tengah busuk busuk mengemas rumah, die datang pulak tengah ketiak basah, peluh meleleh ke muke. eyeeeew. tak senonoh punye nurse. wahahhaa. manede orang mengemas rumah tak keluar peluh kan. itu curik tulang je tu kalau tak berpeluh. dengan muke macam tatau malu, aku bantai jelaaaa keluar kan. padahal rase nak pergi mandi je. malu tu ngadap orang peluh peluh. wakakkaa. takpee takpeee.tayaha nk control cun sangat cik shaz. bukan cun pown. wakakkaa.


seronok dapat jumpe kawan yang dah berape bulan aku tak jumpe ni. terime kasih sudi layan kerenah aku dengan bawak ape yang aku idamkan. so touching bebeh*. kalau die datang time berbuke ke, boleh ajak makan kurma yusof tayooob kan. tapi die datang tengahari bute pulak. nak hidang kopi pown tak boleh :p


semangat harimau malaya die tak pernah lekang. hahaha.datang rumah pun nak harimau malaya sangat kan ^,^



taknak letak gambar muaamar mase tue, nak letak gambar mase die mase mude je.
tak kejam sangat kan aku? 


muaamar yang baik hati, hensem, sweet, kacak dan sporting gileee. terime kasih di atas segalenye. selamat hari raye, nanti raye jumpe lagi. insya Allah. maaflah ade kawan yang mengade macam saye ni. kikikikiki.


k fine, adik aku cakap die hensem. memang kawan aku yang sorang nie hensem pown. tu yang ramai peminat tuh. kuikuikuikui :p


p/s : aku lenjan buah pale tu sorang sorang aci tak?

Labels: ,

words spilled @ Sunday, August 28, 2011 / leave comment here