Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
orang dah kerje ni memang macamni ke?
28 August 2011

...............................................................

c.m : huwaaaargh, ngantok lah dik
n.y : baru pukul9 pm kak. tak remaje langsung akak ni.
c.m : k dik, akak tido dulu. nyte
n.y : erk???????

.............................................................

c.m samedengan cikmisi aka. aku ler tuh.
n.y samedengan nazzatul yasmeen. adik aku.
boleh singgah SINI kalau nak jumpe die.



assalamualaikum kawan kawan. ecececeyh, baru pukul satu pagi aku update blog nie. kalau hari biase ni, aku dah tido tengah mimpi mimpi kot. yeee yeeee.memang betul. biasenye jam9 malam mesti aku dah tido. paling lambat sikit pun sepuluh lah. up sejam kan. macam tak caye ke si shaz ni tido awal siod. err memule aku pun tak percaye. tapi rupenye memang betul sejak due menjak aku jejakkan kaki ke alam pekerjaan ni memang penat die satu macam sikit.


(ceeeyh, macam kerje angkat patient lapan puluh orang)


itula pasal. padahal takde lah buat kerje ape sangat pun. tapi PENAT. ade masalah kat mane mane saraf ni nampaknye. dulu time student, kalau practical kene bangun kerje pagi pun tak tido awal macam sekarang. mungkin sebab faktor ade kat rumah kot. yeee mungkin mungkin -.-


baru aku ingat, mase practical dok rumah aunie & akilah haritu pown akulah manusie paling awal tido dalam rumah tu. sampai diorang cakap aku macam budak budak pulak tido awal. huwaaaaaaaaaaaa.manadew.letih kot.


sampaikan adik aku cakap, ade kakak macam aku ni tak best. awal lagi dah nak tido. kikikiki. yela, mane taknye, kalau aku dah tido, die kenelah tutup lampu kan. padahal die tengah minggu exam mase tu. terjangkit jugak die tido awal sebab tengok aku syiok sangat tido. kikikikiki. sian adik.



p/s : sampaikan mr bf pun merajuk kalau tak angkat phone.
padahal dah tido pun. huwaaaaa ;(

Labels: , ,

words spilled @ Sunday, August 28, 2011 / leave comment here