Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
sepatah due kate sebelom nak raye.
29 August 2011

" nak cakap sepatah due ke nak buat essay nie?"


salam lebaran & salam merdeka buat semue geng yang di sayangi sekalian. ehem ehem, mesti semue orang dah sibuk test test baju raye, kasut raye, tudung raye kan kan kan. dah siap tersidai gosok dah dalam lemarii agaknye. esok pagi pergi semayang raye teross pakai yee dak. tayah gawat gawat nak gosok esok.


aku balek kampung insya Allah esok. dalam selangor je pown. kikikiki. so tayah nak sibuk sibuk balek awal sangat. esok baru mahu balek ;)


oh ye, semalam ulanngtahun perkahwinan makayah aku. yang ke 25tahun.


kek disponsored oleh abang yang baik hati lagi pemurah. wahahaha. sebab kek sangatlah besar, make sampai ke hari ini masih tak habes habes. ape boleh buat, satu family bukan penggemar kek ^,^


ape ape pun, selamat berbahagie mama babah. even dah ke 25tahun ke, 50tahun ke, 80 tahun ke, 100tahun ke, semoge cinte & kasih sayang kalian tetap mekar selamenye. ececececcewaaaah. bukan main pulok anaknye yang sorang nie.


sempene esok nak raye, make kami anak beranak jenjalan cuci mate. nak shopping raye dah tamat.takde ape nak beli. make janganlah kamoo membazir. membazir amaln syaitonnn ye adik adik kakak kakak abang abang sekalian. (tapi rasenye macam tadi beli alat alat mekap, aksesori raye. erk?)


tapi dapat hadiah raye lagi satu. tadaaaaaaaaaaa..............................



macam lah nak penting sangat nak beli kan. kikikikiii.. saje je mengpau abang. kang pau mahal mahal, mampuih lah die nak layan. sementare stok gaji beliau masih ade.. ehem ehem 'abang nak tu...' 'abang nak ni pulak...' k fine fine, bukan depan confirm aku pulak kene bende macamnie kan? huwaaaa nak larikkk dulu ;p



*inilah manusie yang bakal mengepaw aku.huwaaaaaaaaaaaaaa
pergh, ade hati pau blackberyy torch kat abang. kalau aku, aku kasi makan berry hitam je kat die.


kawan kawan, selamat hari raye untuk ke tujuhpuluhlapan kalinye aku wish. hihihihihihi ^^. enjoy ur raye geng!


p/s : kawan kawan yang kene kerje mase raye, tabahkan hatimu okie

Labels:

words spilled @ Monday, August 29, 2011 / leave comment here