Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
rambut same hitam, hati lain lain.
31 August 2011

"habes orang yang kaler rambut tu macamane?"


untuk aidilfitri hari ke-2 ni, aku masih lagi ternanti nanti perkhabaran dari si sahabat. sangat lame beliau menghilangkan diri begitu saje. bukan dengan aku, tapi dengan semue orang. kemane kau menghilang sahabat?


jauh disudut hati, berharap sangat semue baik baik seperti dulu kale.kenape aku cakap rambut same hitam hati lain lain? sebabnye, kite serupe,tapi hati kite tak same. aku selalu cakap same kau kan, hati kau macam tisu. terkene air sikit je dah boleh terkoyak. sangat lembut. hati aku? aku mengaku lah sikit yeee, aku kuat orangnye. sebab tu sampai saat ni boleh senyum macambiase even dalam hati hanye Tuhan yang tahu.


kalaulah kau bace kan (kalau), semoge kau sentiase tabah & kuatkan semangat walau dimane kau berade. percayelah, semue orang menanti kau. jangan selalu cepat putus ase.


tibe tibe teringat same sahabat aku si S yang dulu pernah maki hamun aku macam orang gile. huwaaaa sumpah aku sedih tahap babun time tu. die kuncikan toilet & cakap die benci aku. tapi sebab aku jenis tak putus ase, aku duduk tunggu die sampai die mahu keluar. lepastu aku ikut je kemane die pergi sedangkan die sangat menyampah tengok muke aku time tu. die bancuh susu, aku ikut. die pergi kat pesakit tu, aku ikut. pergi kat pesakit ni, aku ikut jugak. bertape aku memang takkan putus ase nak mintak maaf same die. sedangkan aku taktahu mane silap aku mase tu.


sebab sedih sangat, aku pergi kat kawan baik die. aku cerite semue ni kat die.sebab aku masih cari mane silap aku kan. and now, kami masih bersahabat baik sampai sekarang. even kisah yang buat die benci aku tu sebenarnye die takkan lupe.sampai buat kes tu sebagai kes assigment die. waaat leeek je aku bace kan. HAHA. sipot ayam sungguh.


tapi pade aku, kenape mesti putuskan persahabatan macamtu je kalau boleh settle dengan baik. ambil yang jernih, buat yang keruh. siape kenal aku, tahu laaa.. aku seorang yang cepat pemarah & mudah memaafkan. selamat hari raye kawan kawan ;)



salam merdeka yang ke54tahun.

Labels:

words spilled @ Wednesday, August 31, 2011 / leave comment here