Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
gelaran baru dari si die*
10 September 2011

" lame betul tak update yerk"

pergh pergh pergh rindu gile nak update. bukan takde mase, tapi takde topik nak dibicarekan even sekarang tengah hangat orang soksek pasal tax prepaid tu kan. aku mampu gelak je la sebab tak mampu nak buat ape ape kan. tapi padehal akulah pengtopap tegar maxis. huahuahuahua. dulu pakai digi, tapi sejak due menjak single & available ni, terus patahkan digi sebab malas nak ingat kenangan lame (ececceeyh, puiiih aku bace ayat aku ;p)


 best jadi single?


BEST GILAAAAAAAAAAARK der. C;



k tutup cerite. erm, semalam kan, aku seronok lah nak beli makanan untuk lunch dekat cafe hospital. seronok seronok nak beli air nie kan, ade sorang minah cuit bahu aku. aku dengan lemah lembut toleh dan buat muke tak puas hati. 'pehal kau cuit cuit aku.ggggrrr', detik hati kecilku.


sekali time nak bayar kat kaunter ade suare angin panggil name aku, 'SHAAAAAAZ'. erk glupp gluuppp. kat hospital ni manade orang panggil aku shaz. sangat pelik lah kan. bile toleh, perghhhhh.... wa bukak silat cekak wa lah kan. wa ingat penjahat mane lah tadi. rupenye kekasih wa kat sungai buloh ni. si FIEZAAA ni cuit cuit aku tadi. macam mane entah boleh tak perasan kan. HAHA. lawak sungguh rasenye.


fieza cakap aku jalan menonong je tak pandang kiri kanan depan belakang. bukan begitu lah cik adek manes, kisahnye....... aku ni kalau jumpe makanan memang jadi macamni. jadi lupe daratan. HAHAHA. kesian die. die ingatkan die salah cuit orang ;p


sejak itu, aku di COP cik nonong oleh beliau. huwaaaaaaaa.



p/s : cik nong sayang kamu fiezaa.


Labels: ,

words spilled @ Saturday, September 10, 2011 / leave comment here