Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kerje kerje pun boleh raye jugak
12 September 2011

"dulu beraye dengan korang naik motor, sekarang naik kerete pulak.
dah besar rupenye budak budak akaun sekolah puncak alam ni kan"










alamak, apesal entah rase macam sweet sangat je tengok diri sendiri dengan budak lelaki baju merah tu (aizas). HAHAHA. okie, itu ketue kelas kami dulu. hensem orangnye.tinggi pulak tu. nak kate jahat, susah lah nak cakap die ni jahat. dielah lelaki paling baik dalam felda tu aku rase. HEHE (bodek lebih, bayar lebih yeee ejass oit).


HAHA, jangan nak salah faham sangatlah tengok gambar comel aku dengan lelaki ni okie. tapi berbunge je aku tengok gambar ni. WAKAKAKA, baru sat tadi aizas mesej. tak pernah pernah kau mesej aku kan. baru laaa ni nak mesej. puiiih : |


*terharu aizas mesej aku (padahal die mesej kat semue orang jugak.HAHAHA)


aizas : shaz, kau kan nurse, takde ke nurse untuk aku kat hospital tu?
aku : lah, kau nak nurse ke?
aizas : mestilah NAK.
aku : dah aku ni bukan nurse ke? kau tanak? HAHAHAHA



okie, siape layan aku confirm akan jadi biol same. HAHA. patutlah tak sudah sudah couple clash couple clash , rupenye miang (alaaa, tahun ni baru ade bf sorang je tau. ini bukan miang namenye.)


pergh, sangat rindu lah same mereke semue. lame jugak tak jumpe aween | aizas | sheila | fatin. mahunye bertahun tahun. dan mereke masih tetap same. gile memanjang. HAHA. thanks farahien & sheila sebab ajak ke rumah malam jumaat kelmarin. banyak gile aku melantak.huhu. macamane nak kurus nie?  :C


sangat sedih dan rugi tak dapat jumpe aunie semalam :( miss you lah sayang.



aunie : shaz, mak aku cakap kau macam budak budak lagi. macamane nak kerje jage patient nie?


p/s : huwaaaaaaaaaa, sampai hati semue orang cakap macamni dekat aku
takpe takpe. tunggulah bile saat aku dah matang nanti
tunggu.

Labels: ,

words spilled @ Monday, September 12, 2011 / leave comment here