Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
tak sebest dulu.
23 September 2011

" malam ni tak payah kerje macam semalam. HOYEAH"


aku rase panda mesti jeles kalau tengOk muke aku saat ini macam die je. MUAHAHA. (tapi aku cute banyak lah dari panda kan). mane idak nye, tidor je kerje aku kalau dah dapat bantal bushuk sendirik kan. sampai adik balek dari sekolah pun tak sedar. ishishishishishish.......



pengalaman kerje malam aku, tak sebest geng nurse aku yang lain lah. sangat sangat bosan takde kerje nak buat. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. mujur ade mr A mau teman kan. muahahahaha. malu nak sebut name die. kang awek die or bakal awek die terajang aku pulak :p


paling paling best cerite keje malam aku kan, hikhikhikhik.... aku kene hantar cencus dekat tingkat 8 (wad aku tingkat 3) seorang diri tanpe teman dengan menaiki lif sendirian ditemani hp ditangan.kot kot boleh call polis ke kalau ade 'orang' kacau kan. errr orang? tapi memang sumpah kaki aku rase nak tercabut lah kene naik lif tengah malam bute okie. ade lah dalam 12tengah malam gitu. alhamdulillah, semue baik belake :)


tapi aku nak cakap lah, keje dengan practical aku dulu, practical lagi syiok. hehe. mungkin wad tak same busy kan. itu yang tak berape nak best. kisah keje MALAM1MALAM2 & MALAM3 aku dulu dulu memang tak leh lupe lah sebab busy sokmo wad mase kami keje. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


imissallthemoments okie ;')


p/s : lagi miss same rakan kerje aku tu. imissyou,nadia.

Labels: ,

words spilled @ Friday, September 23, 2011 / leave comment here