Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
owh boifwen saye seorang ninja
18 April 2010

if one day,
someone ask me
................
what type of husband do you want cik shaz??

then i will tell them
i want hubby like ninja
ahaks
:p

(auwww gewdik shiall)
^^


ggggggggggggr
satu hari kebosanan
then aku terjumpe dvd tajuk cam shedap jew
belek punye belek
owh itu movie
NINJA ASSASIN

dah lame kowt citew nie
last year or this year
entahla
persetankan sume itu
yang penting aku mahu layan ini movie
^^


date : 18 april 2010
place : hostel TERBAIK punyew
mood : pening lalat sambil makan cokicoki
movie : ninja assasin
lappy : acer ku acer mu jua


auwch
start2 movie jee dah tunjuk macam jenis darah
darah A
B
AB
O

ahhh keje tgk darah
movie tunjuk darah
semalam ade kempen derme darah
bowink la hidup nie
darah darah darah darah
ahaks
shhhhhhhhh
tak baik ckp mcmtu auw :D

urmmm auwww
hensemnye rain
badan die tak payah citew la kan
berketul sane
berketul sini
inilah idaman kalbu setiap wanita
aku??
aku bukan wanita laa
aku gades remaje okiee
:p

thumbs up 4 this movie
aku kasi 5star ****************
sebab gilew layan ah ini movie weyh
kaw tak layan??
itu kaw punyew pasal la
hahaha
yang penting petang ahad nie aku tak tidow
sbb aku malas nk tidow
nanti pening makin tewok ajee

okiee dulu kalau owg tanye nak pakwe macamne?
sume akan jawab

1) soleh
2)sedap mate memandang
3)rajin
4)penyayang
5)smart

dan sekutu denganye lah

tp sekarang zaman perlukan perubahan
tamau jadi autism okiee budak budak sekalian

ahks.

meyh sini aku nak top up ciri ciri hubby aku

auwww
rasenye mcm dah jawab kat atas
hahaha
aku nak NINJA
bak sini NINJA satu
NINJA jename RAIN jee okie
hahahaha
hari2 laa hidup aku dibasahi RAIN
wakakakaka


auwww rugii sape tak nonton movie nie
sbb movie nie suke bunuh2 org
bunuh sane bunuh sini
then becinte
hahahaha
eyh mndew becinte laa
aku tambah plot ajee okieee
bawu jee bunge2 cinte nak tumbuh
dah kene bunuh
kn aku da kate td
cite nie suke bunuh2 owg
hahahahaha
=.=

okieee kalau sape2 ade jumpe ninja kat mane2
tolong pas no saye okie
ehehehehe
gile cun ah tgk darah sane sini pasnih
hehehehehe


ingat yeee
pas no shaz kt depa okieee
^^

**sayang kome laa
+.+


words spilled @ Sunday, April 18, 2010 / leave comment here