Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
klinik kesihatan majidee --> here i come
13 April 2010


cerite si community bersambung LAGI
now, im jp shazleen hairuddin sedang berbahagie
di klinik kesihatan majidee, jB
wau, si syurge makanan
datanglah disane yee kawankawan.
toleh kanan jumpe gerai
toleh kiri jumpe ayam golek
but so far, dihari ketige nie aku masih tak jalan jalan area sini lagi
tgk la nanti kalau rase nak jalan
ahaks :p

but now kami tak bersepuluh lagi
sekarang berlime sahaja
aku,nadia, syida, farhana n wani
n klinik sane kecik ajee berbanding kempas yg kami pegi dulu





perasaan dtg sini????
no any feelings
ehehehehehe :p

cume sedih sikit kene bawak diri sendiri2 jee kt sini
before this kan ramai
tak terase sepi sgt
skunk sikit sgt
sepi la pulak kan :D




sesepi bolg aku skunk
ahaks.
lately ade yg bertanye...
kenape aku jarang update blog da...
kenape blog aku xbest da mcm dulu....
kenape aku mcm sedih aje....
ahahahahaha
aku tade mood nak online sgt la dear.
cube la tgk fb aku
sunyi jee tanpe post pape
maleyh dah nak on skunk..
hahahaha
da da da da
jangan banyak tanye lagi pasal blog k
^^


last but not least
geng geng 2/2008 silelah study untuk summative exam anda k
bulan mei ajee
hahahaha
---> sje nak wat takot. padahal aku tak study agy pown :p


selamat bekerja
^^

words spilled @ Tuesday, April 13, 2010 / leave comment here