Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
nurse kerje malam part3*
02 April 2010


date : 02042010
time : 9pm till 7am

..........................................................

yeee saye masih kuat semangat lagi utk teruskan syif kali nie
sgt lah terase letihnye
hurm
betol kate kak senior and lecturer
owg yg takpena keje malam takkan tau pe rasenye
sgt letih dr divided or mane2 syif sekalipown

10jam weyh
sepuluh okiee

saye sgt berharap ade owg mengerti kepenatan saye nie
tapi....................
lain pulak jadinyee
tak habes2 nak carik point kesalahan aku

hine ke aku?
kalau hine, takpe la
aku sedar je aku sape
thanks 4 remind me ;)


okieee saye nak tamatkan kisah keje malam saye
now da masuk chapter iii da pown
sampai kepale aku tak dapat nak kuarkan idea nk taip
hurm mungkin sebab dalam dilema kowt
sameade ditinggalkan or meninggalkan

damn!


ape saye buat ye malam terakhir nie??
hurm tak ingatlah
padahal baru 5jam yang lalu keje

ntahlah
kerje aku mcmbiase je
observation
dari 1-43

yang lain semue mcmbiase
basuh BO??
urm malam tadi tade kowt
tak engat la

wat tepid spongging je ade lah
tepid spongging uh macam nk basahkan patient
sbb die demam
so kene kurangkan suhu die dgn lap2 basah badan die
aku suke sgt part nie
sbb suami, kakak and adek die join aku wat sekali
sgt2 terharu tgk
sbb susah nak tgk ahli family amek bahagian dlm hal mcmnie

yg dowang tau ape tau
misi misi tlg cucikan berak ayah saye
misi misi, mak saye kencing
misi misi misi misi misi

mengeluhkah aku?
yee aku sgt tak puas hati
sbb ape tau x?
ahli family bapak ramai sampai x terbilang jari
susah kew nak buat semue tuh
itu sape?
mak ayah sendiri jugak kan?!
adek kakak abang sendiri jugak kan?!
kalau lah hidup die sebatang kare
sikit pown aku xkisah nk tlg la weyh
mcm makcik katil 33 tuh
die sowang jee aku tgk dari hari first aku masuk
sampai last
die buang air besar 3,4 pagi
ade ke misi tanak tlg cucikan??
takkan nk soh die tukar pampers sendiri tol x???

tapi hal yang lain
alkisahnye family ramai
konon sayang menyayang
tapi mane sayang kalian kalau family sendiri pown jijik nak pegang taik die?
paling hot bile tgk, mak ayah sendiri je pown
tu pun tanak tlg
ade ke misi cakap TAKBOLEH TOLONG!!???
bantu yeee boleh
buat?????
boleh x buat sendiri?
setakat tolong angakt, tarik, tolak yeee kami boleh bantu

aku tak merunggut
tapi sedih
thats all!

aku ingat lagi dulu.....
time my aunty eksiden terok
sampai koma
owg yg gilir2 jage die
mama aku,
adik die,
kakak die,
and aku.
even time tuh umur aku ting 3.
die berak
die demam
mandi
kencing
tukar pampers??
sume kami buat same2
melainkan kudrat dah tak cukup
mmg terpakse panggil nurse

hurm
renung renungkan dan selamat beramal
kerje nurse bukan semue tuh je
serve ubat
ikut doctor round
observation
cek GM
drip
and many more

kang aku tulis semue kang,
kowang tak paham pown.

+.+


last day nie
semue keje baik2 saje
takde patient colapse
takde bagging
and bile keje takde
penat sgt terase sampai ke mate
jum kite tidow
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
;P


last but not least
saye suke keje malam
keje malam sgt mencabar minda
sbb ape?
sbb waktu malam waktu utk tidow
bukan bekerje
tapi kami kerahkan tulang 4 kerat nie
utk kerje dgn sebaik boleh lah
selamat bekerje malam rakan rakan yg lain

owh medical male D1
selamat berjumpe la kite ye
^^



supper kami : megi kari aje dowh
yummy yummmy
with nescafe latte
;)

words spilled @ Friday, April 02, 2010 / leave comment here