Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
nurse kerje malam part1*
31 March 2010


time : 9pm till 7am
date : 30032010
location : surgical female ward --> timur2
cubicle : 01 - 10
teamwork : nadia samad


huh!
mengeluh kah aku?
oh tidak lah
keje punye pasal kan
so so so small matter kn nad syg
hehehehehe
bile ade nad
keje jadi mudah dan senang
bile tade nad
keje jadi sukar dan berat
syg nad saye nie :)


nad,
malam pertame kite sgt sgt lah gempak dan menakjubkan
tol x?
tak segempak cite mereka yg lain
hahahaha

yg paling best and salute ngan kite nie kn nad
kite tak tidow walau seminit
hahahaha
gile gile kerje nampaknye

aku dengan
--> nak termuntah nye
--> terhuyu hayang
-->lapar tahap gaban
-->gelak gelak sakan
-->takot gile
--> blur GILE
--> asyik terlupe je ape aku buat
--> sgt2 mengantuk


hurm pade aku
nie la satu2 nye terapi yg boleh buat seseorang kuwus
busy dengan kerje
kerje dan kerje

maaf pade sesiape yg mesej aku
aku tak menang tangan nk reply
thanks pade yg wish kami keje malam
sgt terharu
hehehehe
;)





this is the things me and nad did last night:
(mari kite renungkan dan selamat beramal :p)

+ observation +
seperti biase la kan.semue wad akan buat bende alah nie.
yang aku alahan sgt tuh, name je aku jage katil 1-10
tapi buat keje, sampai 1 ward
dari 1 sampai 43
sangatlah teruje aku membuatnye
adoyaii

+ runner drip +
ini tugas nad.memastikan sume drip bejalan dgn baik dan lancar.
dan tukar drip yg kosong.
salute same nad.nad wat mcm aku gak.
dr katil 1 sampai 43

+ cuci BO aka bowel open +
erk,aku tak kisah untuk cuci berak owg.
kn nad kn.kite open je wat dgn muke suci kite.
tapi...............
hurm mls lah cite
kang kowang termuntah lak.hahaha.
dgn banggenye aku nk ckp,
aku n nad tewos menspongging die.
memandikan die sbb die da kotor satu badan.
adeyh awk nie kan.ade ade je auw.
nasib baik awk bagi kejesame yg baik.kalau tak,da membebel da mulut aku.

+ amek dan hantar pesakit operation +
yeah,kalau tak jalan tak sah.
nasib baik dekat je.
hahahahaha.sgt best la encik OT uh tgk muke kitowang.
balik2 muke kami jee dtg situ.
hahahahaha
gile best ah wat muke annoying g sane.ekekekekeke.
sowie bro.bilik uh sejuk gile.
suke nye kalau dpt tidow pelok bantal kt sane
ekekekekeke :p


*muke ngantok 12am


+ patient colapse +
hurm colapse aka. tak sedar diri.
ade 2patient colapse malam tuh.
patient 1 aku blur je
tatau nk watpe.so aku senyap je kat kaunter.
sbb takooooooooooooooooot
=.=

+ antar spesimen darah +
yeah, jalan jalan LAGI!
tapi....................
kali nie jalan bukan yg dekat2
tp nun jauh kat blok teratai
hahahaha.
dekat ngn hemodylisis tuh lew wak.
gile jauh kan.
mate aku da tak pandang sane sini da.
sbb takot gile punye pasal.
bayangkan jam kol 1lebih time tuh
nad lak da tertinjau sane sini
aku pown marah lew die
kang nampak `pape` kang aku tak jamin k
ish and nie
gile sewam kan pengalaman g sane kn nad
dgn jumpe ade kerete terbukak luas lah
tah pebende tah wat kt situ malam malam bute
=.=

+ bagging +
waduh,lemah aku bab bagging membagging nie.
nad suke la.
aku tak leyh wat bende yg bowink camtuh
mmg terlelap kowt nanti.
waduh,patient colapse no2 kene bagging dowh
dgn dokte tgh pasang CVL nye lagi
sgt2 lah busy keadaan time tuh
benci situasi emergency ;(

+patient colapse 2 +
okie aku nak cite situasi emergency nie
sbb aku n nad betol2 join the club lah
hahaha
okie alksiah bermule bile staff nurse mintak aku amek SPO2 patient
aku pown mau amek la kan,then tibe tibe SPO2 die 0
KOSONG okie KOSONG
mengelabah la dokte rush time uh
hahaha
aku da tesengih sengih da sbb kelaka tgk die gelabah
hahaha jahat dowh aku
then pe lagi, die jerit kat tinge aku
`DIK, TROLI EMERGENCY PLEASE!`
waduh, cepat2 lah aku lari tolak troli weyh
bapak sewam ah situasi mcm nie
then dokte nithiya kowt da biseng2 da sbb tgk aku tercegat pegang observation chart
sbb aku blur GILE
blur sgt2 dgn bende nie
hahahaha .sengal dowh.
then die soh bagging sementare doc rush cpr
aku dgn muke ngantok bagging mcm owg bodoh
haha
`DIK,BAGGING LA BETOL2!`
erk terbangun dr tidow jap
hahahaha
sengalnye shaz nie
siyesly aku tak larat da diri
`NAD,GANTI AKU!`
fuh lege ade nad disisi aku
aku pown g la melantak nescafe ice pagi2 bute
sekali teserempak cik Ti
adoi tikus nie
sibuk je
aku nak minum die nak merayap lak
ggggggggggggggr



+ rest +
fuh kol 6lebih bawu dpat releks kn diri
even masih ade keje kt luar
sumpah aku tak larat
lepas je patient colapse
sikit pown xdpt duduk auw
sgt2 la rase nak pengsan
sian kami kan




*best x best malam pertame aku?
hahahaha
sgt teruje nak cerite
sbb best even letih
;)

balik bilik je
aku yg colapse dulu
hahaha

nite all
malam nie aku nak keje malam lagi
wish me luck
^^


words spilled @ Wednesday, March 31, 2010 / leave comment here