Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
nurse kerje malam part2*
01 April 2010


motif : besuke suke aje
date : 01042010
......................................................



part two suda.
esok lak last night syif
so sgtlah tak sabar nak habehkn keje malam nie
yg penting kite keje dgn ikhlas
yeah,itula kite mahu kn
winkwink**
;)


nad, malam kedue kaw masih tabah bersamaku
cume malam nie kite tukar wat kija lak
kaw wat observation sume
aku lak layan jadi runner drip sowang2
walaweyh,
tabah je kite wat kije satu wad kn
ahaks
:p


erk malam kedue ade pengalam baru x???
mesti nie persoalan yang bermain diminde kalian kn
ahaks
semestinye setiap kali update blog
ade kisah dalam dan luar
erk ape nie?
hahaha
jum kite ikuti kisah selanjutnye
bersame
cik shaz gundut
aiks,mcm pena denga name panggilan nie
lalalalalalalala
<3



:. patient colapse LAGI

aku tak faham dan kurang mengerti..
kenape la time kami masuk keje ade kes sebegini rupa?
hahaha, kak umi siap cakap lagi
`asal shaz masuk je ade owg colapse kan.haha`
gggr tasuke tasuke.
tanak layan bende2 colapse nie lagi
cume bezenye, harinie tak sebusy semalam.
busy tolak katil sane sini adelah
n yang paling penting
kite harapkan patient stabil
itu saje.


:. NO OT again

adeyh.arinie tade g antar patient operation lagi da
sbb staff nurse kate die nak wat
so aku pown sedih la sikit
sbb tak dpt g jalan jalan
hehehe


:. melepak di ward BARAT2 ortho male

agak agak wad senyap je
aku n nad menyelinap masuk wad jiran kami
sbb kawan kami kak dayah n haliana ade sane
bajet nak minum air sedap dowang la kan
sekali TAKDE
so kempunan tekak ceq
then balik wad segere sbb sedih tak dpt minum air sedap
hehehe
:p


:. basuh BO ajee

keje mulia mcm semalam
lepas da tuka pampers beliau
puk puk montot die soh tidow
haha
kalau tak asyik panggil misi aje
adeyh auntie nie
malam utk tidow la auntie


:. uruskan LO aka last office

ahaks,ape tuh misi??
hehehe
LO tuh bende alah mengenai patient yg da tak bejaye hidup lagi
dgn kate manes nye, meninggalkan dunie
ini kisah si patient colapse td
so agak tak sangke la die pergi juge akhirnye
so aku, nad n kak ppk setel kan mayat malam uh
around 2pagi kowt
alhamdulillah
semue baik2 saje
+.+


:. gades lipat gauze,swab n potong plaster

ahaks, tajuk takleyh blah btol
bile keje tade
carik keje la kan
hahahahaha
:D


:. last but not least, makan time

hahahaha bab makan no1 jee aku nie
boleh lak ade owg offer nk makan x
nak jee la aku nie
siap beli kat singgah selalu lg uh
gile bagus la bro nie
hahahaha
`mee hun tomyam satu`
`neslo n nescafe ice juge`
hehehehe
melantak sakan pagi2 bute nie mmg bagus la kan weyh
aku siap roger sume kwn2 yg keje mlm lagi
hahaha gile batak punyew shaz
`weyh kowang,aku nak makan meehun tomyam nie
jangan jelesh k`
hahahahaha
waklu!!
hahahaha
yummy yummy


gile best woah
hahaha :p


nie patient kasi same staff
haha
roti season aku pown tah habis agy weyh
:p







p/s : esok last
semoge malam nie baik baik saje
+.+

ngantuknye
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
words spilled @ Thursday, April 01, 2010 / leave comment here