Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
pabila kalender berpusing
07 August 2009

-100809 until 140809-

oh exam untuk semester baru akan bermule.dan dengan banggenye saye ingin mengatekan bahawe saye langsung TIDAK ready untuk exam formative one ini.dengan nota setebal alam,tatau la bilew nak bace.dahla banyak,pening pulak uh ayat berbelit macam ular.adoii teacher,help me help me!!!!dengan demam tak menentu,seseme lagi,mukus mengacau ngacau pergerakan aku,dengan batuk terbahak bahak,how come i can study babe.adoyai :(
segale doa anda semue amat dihargai pade hari baik dan bulan mulia ini.doa jangan tak doa aku.dan nasihat untuk diri sendiri:doa saje tidak mencukupi tanpe sebarang usahe.(haa amek kaw!!!)

subjek2 wajib yang perlu lulus :)

1)medical nursing iii
2)surgical nursing iii
3)obstetric nursing
4)gynaecology
5)paedetric nursing

*actually ini semue subjek2 untuk semester3 aku :)

......................................................................................................................................

untuk pengetahuan kalian,sehabisnye minggu exam adelah minggu practical bagi semester 3 & 4.
dan dengan banggenye aku nak bagitau,aku sangat teruje nak masuk wad kali nih.bukan sebab nak menggatal gatal dengan pesakit tau,tapi sebab sem nih aku akan masuk labour room-tempat orang bersalin n aku akan jage baby.uwahahahaha,excitednye.walaupun agak takut sebab die anak orang,tapi i will try my best lah :)

*wish me luck in whatever i do babe :)


Labels: ,

words spilled @ Friday, August 07, 2009 / leave comment here