Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
coretan si NURSE SHAZ
04 August 2009

sakit sakit sakit sakit!!!!!!!!Alhamdulillah Tuhan bagi aku sakit,kalau tak,tak pernah rase nak sedar diri agaknye.da beberape hari aku batuk bermukus dan selseme serte sakit tekak.so far suhu badan normal lagi.Pernah ke aku rase nak g klinik kalau sakit sikit2???oh TIDAK PERNAH.aku dirrhea teruk plusplus muntah tak habishabis pown aku still berdegil takkan pergi ke klinik.nak kate takut kene injection???TAK lah.sikit pown tak takut.nak kate takut makan ubat???LAGI la TAK.except ubat batuk aka expectorant.sumpah aku masih pelik.kenape ramai orang suke makan ubat batuk.bukan manis pown.kelat plusplus pahit ade la.duniwi oh duniawi.disebabkan aku ni duduk dikalangan nursenurse yang prihatin,nak tak nak aku kene g jugak jumpe dokte.NURSE AZIE kate,sekarang nak tahu simptom h1n1 pown da susah tau,tuptup da ade budak 12tahun yang tatau pape mati sebab bende alah nih tanpe simptom.adoi,lemas hati aku mendengarnye.bertemankan NURSE OWYEAH dan NURSE BADZILA,aku gagahkan diri jua melangkah ke poliklinik jaybee,nun disebelah hostel kuh.nasib baik si Owyeah pown tumpang nak jumpe doc jugak.agak terbakar hati la jugak menjadi penunggu tak bertauliah kat situ.sejam tunggu daftar,sejam tunggu nak masuk jumpe doc,15minit jeee jumpe dokte dan setengah jam tunggu ubat.panas tak panas hati ini???hanye Tuhan saje yang tahu.kalau takde kesabaran,tak amek ubat la jawabnye kitowang.

antare ubat yang aku dapat :-


1)paracetamol-menurunkan suhu badan (masalahanye suhu aku normanl la dokte oi)
2)piriton-mengurangkan mukus di nostril anda (jangan akan jike anda membawe kenderaan)
3)amoxycylin-membubuh mikrob dalam badan (makan sampai habis yeee)
4)syrup expectorant-melegakan batuk (sumpah,aku benci!!!!)
5)thymol gargle-menggalakkan pengeluran mukus(kumurkumur jeeeeee)

doakan aku cepat sembuh yeee rakanrakan sekalian

Labels:

words spilled @ Tuesday, August 04, 2009 / leave comment here