Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
oh shashawl
24 June 2009

mwahahaha
ape kew tajok daaaa..
tp mcm cute :p
weyh,aku jelesh amat melihat ramai org memakai shawl
kenape dowg pakai tanteq haaa????
lagi2 aunieathirahjamal
uddin :Dshuke amat melihat beliau dgn shawlnye :)
tp kenape diwikuh pakai tidak secantik beliau??
uwaaaaaaaaaa tapeee
tabahkan diri shaz
aku da beli shawl nyee da
wane itam
mule2 kene ah pilih colour yg blh masuk ngn semue
lpsnih bawu borong byk2
wahahaha
sukenye aku :D
nak tau ark mane aku blaja pakai shawl??
oh bukan diri sendiri ah
habes terbelit tengkok aku dowh
sampai adik aku tension tgk aku try x reti2 gak
akhirnye aku membuat keputusan nk serve internet jee
wahahahaha
tade kija
tp bernas gak otak aku nih an
nak soh onie ajar lmbat sgt balik jaybee nun
aku try ushar youtube weyh
wahahahaha
ade jugak owg tunjukkan care memakainyee
comeyh dowh dak uh
lalalalalala
nak tahu sape??
sape tah namenye
aku tau namenye musya ajeee
ehehehehe
thanks syg kerane memberi tunjuk ajar di you tube
ini lah die si musya musyuk masham
wahahaha
comeyh an beliau nih
lalalala :D
t die mau stady kt jaybee jugak
blh ah lepak2 nn die nanti
ehehehe :p
akhirnye niat baikkuh nak makai shawl terlaksane dengan jayanye jugak
tak lah selawa mereka pakai
tp berjaye gak diwikuh membelitnye ditengkok ini
ahahaha
suke gile weyh
ade kate macam yuna
tahpapetah dowang nih
yuna tuh lain weyh
aku nih lain
ta suke dikate begitu ah
lihatlah diwikuh bersame shashawl kuh :D

Labels: ,

words spilled @ Wednesday, June 24, 2009 / leave comment here