Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
oh jaybee
27 June 2009

benci terpakse balik awal dr bdk2 kolej yg lain
ini tidak adil!
sbb dinner je kene balik awal
tak munasabah langsong
benci ah kaw kolej!
.............................
9am
bas aku da gerak nak ke shah alam
amek penumpang kat sane lak
aunie pun ade
junior aku pun ade
kak suria KLCC pun ade
die dok sebelah aunie
blh pulak itu meenachi tak perasan
aiyoyoooo :D
aku tidur
layan mp3 sampai die mampos
layan lagu ape kaw nak tau??
lagu jiwang karat abad makbapak aku berchenta dulu :)
haha
tatau la pe nak jadi ngan aku skang nih
haish.
tgh2 belayar nak ke nak jb...........
macam2 pale otak aku pikir weyh
aku menyesal sgt dengan pe yg aku buat malam td
sampai bengkak mate aku pagi td
mama pun perasan
nasib baik da reda seikit
lau x mesti geng2 aku perasan aku mcm x cukup tido
mmg x cukup pown
kol4 bawu nak lelap
tunggu itu budak punye pasal
hurmmmmm
bodoh sesgt aku nih
buat bende x masuk dek akal
kesian die terpakse layan kerenah aku yang vodoh vanggang nih
maaf kawan :(
thanks 2 the wish nyte


ke jaybee
............................................................

sambil2 menyesal tuh rase tak puas hati dtg pulak
kenape harinih jugak kene balik jb??
adoi,xpuas hati laa weyh
ggggggggggggr
nak booom ah kolej nih
kabaaaaboooom
dush.meletop akhirnye :D
aku pulak kais pagi makan pagi,kais petang makan petang
mengenangkan nasib selepas tade tempat stady
agagagagaga :)
kol 2.15pm sampai larkin,jb
akihirnye sampai juge tempat ta besh nih
lalalalalalala :D
singgah mamak jap tapau nasik lauk daging
daging pe ntah
main bedal jeee
janji sesedap :)
.......................
ku pikir rehearsel dinner da start
rupenye x jadi
adoyaii cam shiall jeeee
kemas beg lagi bagus
penat2 mengemas aku melantak jap
pastuh buat mesyuarat depan pintu
bebudak nih bukan main memuji wambut pendekkuh ini
kate c meera nmpak kekiut ah shaz
hahahahaha
ade2 jee kaw meera
...........................
5pm
aku + bai = city square
pe kejadah tah balik2 tewos g bandar
hahahaha
windu jaybee oh :D
jenjalan innercity jap
then guess wuts..
aku beli shawl
mwahahahahaha
rm28 melayang pade hari petame dijaybee
aiseyhh...
ta weti bejimat tol c shaz nih auw :D
beli mcD utk azie
kelaparan si die nampaknyee
7sengah kembali ke hostel cam pelesit nih
hahahahaha
......................

welcome back to jB,shaz :)




Labels:

words spilled @ Saturday, June 27, 2009 / leave comment here