Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
lepaking time**
29 June 2009

11am
28june09
oh no,kene mangon cepat arinih
ade meeting dengan cik mawar
adoiii malas mau tuwun weyh
pulamak,cik mawar seksi seksa dowh awinih
hahaha
aku gak yg pasan dulu
eyh,mmg ah aku yg pasan dulu,da aku yg dok belakang die :p
cik mawar bahagi2 tugas untuk 30jun n 1 julai nih
almaklumlah,junior mau dtg
kene ah membusykan diwi sikit
aku jugak yg x busy2
owg lain dpt 2 job
aku dpt 1 jee
ehehehehehe untung jd kaw,shazleen :D
angkat susun kerusi jee :p
owg lain siap kene angkat beg2 junior agy
lalalalalalalalalalalalala
...................................
12.30pm
bandar time
awini semue LLV kua sesame
yihaaaaaa
egat senang ke mau kuar sekali ramai nih
biasenye dlm mimpi jee dpt
lalalalalalalalalala :p
aku try pakai shawl yg baru beli uh
adoii kenape dikau terlalu lembut sgt wahat shashawl
ape agy,panggil perunding imej aku ah soh betolkan shawl uh
ehehehehehehe
thanks aunie
sayang kaw erat2 ah :D
kami kuar naik bas arinih
semue pakai tema hitamputih
ade la due tige owg sesat pakai tema lain
hahahaha:eli,azie,qill :p
aku tatau nak beli pe da
adoiii join dowang shopink suda
aku beli brg2 nk start stdy
almaklumlah da start sem bawu
ehehehehehe :)
then pusing2 cs sampai lebam
guess wuts............
kitowang jmpe adii sixt sense weyh
hahaha
die date2 ngan awek die
suke amat beliau memelok pinggang aweknye
tp kitowang wat dek je ah
xkan nak excited over2 lak an
kang aku nyanyi khatimah chenta kang tekezot beliau :p
akhirnye kami 9 bepecah............
ade yg cawik kasut ah,perfume ah
macam macam
aku,azie,qill,aunie,bai da abes pusing cs
kitowang merantau UO lak
aku beli gule2 jeee
hehehe
tatau nak beli pe da
akhirnye pukul3 kitowang balik sbb busan amat
aku,azie n qill jee alek dulu
hujan lebat seyh luar sane
adoiii saba je ah
balik2 jeee aku kemas bilik
yihaaaa meja kuh bewajah baru
ade sikit semangat nak stady
yeke aku nak stady??
on the way ke arah kebaikan kowt :p
...........................................

hari ini dalam sejarah


*lagi empat owang yang lain ta sempat nak pose samesame :D


Labels: ,

words spilled @ Monday, June 29, 2009 / leave comment here