Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kisah si berihitam*
04 November 2011




*mesej masuk

si abang : adik, kawan abang jual bb.dalam seribu lebih.nak tak?
si aku : blackberry ape?
(mamai.tengah tidur balas mesej. nampak benooo nipunyew :p)
si abang : torch 9860. google sekarang
si aku : ok.cun. belilah 
(padahal tak tengOk kate cun. HAHA)
si abang : malam ni dapat. transfer kat abang duitnye ye


..........................................................................



memperkenalkan blackberry torch 9860. ngehehehe. sebab terlalu lah ramai tatau bende hitam ni. so saje nak share, yang torch bukan ade satu je tau tau. ade 2jenis yeee tuan puan. harap maklum. kire hp ini agak the latest le jugak. acct, aku bukan peminat bb. so tak pernah amik tahu pasal hp ni even abang&adik pakai bb pun. HAHA. tapi bile dah pakai, pergh... rase awesome habes. :p



All touchscreen. so gile penat ibujari aku. errrrghh. dah terlalu biase pakai keypad kan. sekali kene touch 24jam, rase annoying pun hadeee. tapi buat buat cool even ibujari dah lenguh. sampai banyak kali silap taip mesej, balas komen, bbm. erghhh. geram.


macam berihitam yang lain jugak. boleh mesej, calling2, facebooking 24jam, youtube. twiteer, bbm dan macam lagi applications yang best best.


errrr, sebenarnye aku seorang yang cuai okie. hp nokia N78 aku pun dah berpuluh kali rasenye jatuh. huwaaaa. sekarang die dah rosak sikit. sebab tu aku tukar hp. aku ni jarang tukar tukar hp. tu yang cam batak sikit tukar hp. ngehehehehe.nak tau tak??? huwaaaargh, berihitam aku dah jatuh sekali dari katil ke lantai. atas kecuaian diri sendiri jugak. sobsss ;(


hasil gambar berihitam ku :




p/s : amacaam? okie dop?
boleh review sini* untuk tahu lebih lanjut yeee.

nak bb pin please. kihkihkihkihkih

words spilled @ Friday, November 04, 2011 / leave comment here