Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
staffnurse serdang.
04 November 2011


Yeaaah. seronok. dah berminggu tak update belog. HAHA. konon niat dihati nak update cerite pasal konvo abang aku, at last..... malas gile. (ceeeyh, cube konvo sendiri.Confirm laju gileee). Ahhaaaaa, tudiaaa, staffnurse NICU berkepit ngan aku. kikikikiki. mentang mentang kerje dengan baby, hp nak kaler pink comel comel gitu (k, takde kene mengene sangat sebenarnye).

Alkisah aku baru habes kerje malam, balik rumah dalam 7setengah. tido tido kejap. then terus bersiap mau jumpe si staffnurse serdang nie haa. (yeeeeah, dapat jalanjalan denegan kerete baru) ;)


sesat setengah jam nak carik rumah die. ggggggggggggr

tudiaaaa. aku dah GEMOK. sekian terime kasih

Merayap rayap & tengOk paranormal3 sat. memang betul lah kate kawan aku, leh kene heart attack woooo. tekezooot mak.mujur tak pegang popcorn, kalau tak mau tercampak.





first time aku makan meetball. lepastu lepastu...... pening kepale. HAHA. entah hape hape entah aku nie.makan tu pown boleh pening. peliks*. haaaa, lihatlah gambar gambar 2orang tengah makan tu, cun tak cun tak? tu hasil camera blackerry 9860 yeee kawan kawan. hehehehe. (nak promote hp baru kejap).



seronok lah dapat potpetpotpet masalah kerje, masalah kerajaan, masalah negare nie. belom potpet masalah cinte lagi nie haaaa. HEHEHEHE. tapi kan, satu hari yang diberi tak cukup pown nak lepas rindu, lepas masalah, lepaskan sedih, gembire dan semuenyeee. kalaulah dapat cuti seminggu secepok. indahnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*


thanks auni untuk setengah hari yang mengiburkan ini ;)
love you lot

words spilled @ Friday, November 04, 2011 / leave comment here