Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
9 hari berturut?wth
13 October 2011


"9haritanpehenti"


perghh perghh.assalamualaikum geng. baru aku sedar bile ade orang tanye aku last cuti kerje hari ape. adeyh adeyh. benggong benggong je nak jawab soalan senior aku tadi. HAHA. rupenye dah 9 hari aku kerje direct pagi dengan seronok dan banggenye selepas pulang dari johor bahru tempoh hari. erkk, kalau ade keje petang or malam kire seronok lagilah kerje. ini tak. pagi je semue sampai ke hari ini.


serious lah tak perasan pun. bukan gile kerje ok. 


finally, dapat jugak cuti sat naaa then countinue kerje malam pule. boleh pulak katil kat wad penuh dengan patient (padahal 10katil je pown. HIHI). takpe, dalam kerje takleh mengeluh.selalu cube nak buat camtu. tapi mesti akan ade keluh kesah keluar dari mulut aku. huwaaaaaaaaaaaaaa, bile nak pandai buat kerje macam orang lain ni. rase macam aku ni bodoh je dalam wad tu tau tau tau (okie, takde sape perfect pown.huhu)


almaklumlah, kerje wad luke besar besar terbakar nie, nak kene buat dressing besar bagai kan. memang perlu pantas, cekap & efisyen lah kan. tapi sampai saat ni tak cekap lagi. damn -,-


6things i say in ward :

- im tired (haiiiiihss)
- im cold (aircond)
- i dont get it (blurrrrr)
-  im hungry
- what time is it?
- i want to go home please -,-


Labels: , ,

words spilled @ Thursday, October 13, 2011 / leave comment here