Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
Day2- Your Favorite Movie
24 November 2011

" Bisikku pada bulan,
Kembalikan temanku,
Kekasihku, Syurgaku.

Tanpa dia, malam menemaniku,
Sepi memelukku.

Bulan jangan biar siang,
Biar alam ini kelam,
Biar ia sepi sepertiku. "


SEPI (2008)

Cinta tak datang hanya sekali. Ingat tu.... Die akan datang banyak banyak kali dalam macamane sweet/sour care sekalipun. Thats why, kite tak perlu sangat lah nak nangis airmate darah if kecewe buat cinte kali pertame (k, aku meroyan apekah?)


Siyesly SEPI filem melayu terbaik aku pernah tenGok. memang aku rase happy, sedih, menangis, senyum je tengok. memang rugi sape tak tengOk, wa cakap same lu. Bhahaha.


(malas nak sinopsiskan cerite ni)


Dalam satu cerite ade tige kisah cinte yang sangat menarik and berlainan. Tak kisah lah cerite ni dah 3tahun yang lepas, kalau ade orang ajak aku tenGok lagi kat tv, sure sure aku nak join. hihihi  (:


p/s : ku ada dia



Labels:

words spilled @ Thursday, November 24, 2011 / leave comment here