Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
bile nurse minat bola. APTB*
17 November 2011

'taksuke tengok bola. sekian terimekasih'


sambil update sambil tengOk bolaa.acii tak acii tak??? hikhikhikhik. secare jujurnye aku bukan lah golongan wanita yang minatkan bola yeee. jadi sangat sangat takboleh geng dengan oppaaa faiz. eyh??? tetibe pulok tertaip name beliau. HAHAHA. itu oppaa haaaa, penjual jersi bolaa woooo. nak beli jersi pergi kacau die kat facebook die (sinisini). Bhahaha. jap lagi die bace die lempang aku kan. cantiiiikkkkk :p


ahhaaaaaaaaaaaa, right now malaysia lawan itu indonesia 1-0 sudaaah.


tetibe teringat dengan kawankawan aku yang macam pemain bola tu. macam okie. macam. entry sini*. erghh rindu same mereke mereke ini tao. HAHA. sekarang kan kan, dah minat orang lain pulak dah. kalau dulu teruje gileee tengOk Muslim sebab die sebijik macam kawan aku yang chomell tu, Muaamar. 


Sekarang nak minat Wan Zaharulnizam pulak boleh? okie boleh. YES.



kemain kau yee wan. suke aku pown senyap senyap lah. malu i sayang. bhahahaha :D eeeee wan chomel. wan chomel wan chomel. ggggrrrrrrrrrrrrr geram. HAHAHAA. hilang semangat aku bile die takmain mase lawan indonesia nie. kesian die jatuh. sobsobsob ;'(


meh nak kasi sikit biodata die kasi kat aku (takleh blaaaaaa) :

fullname: wan zaharulnizam wan zakaria
dob : 8 may 1991
pob : tumpat, kelantan
status : married with shazleen hairuddin (HAHAHAA)


k cukuplah berangan yee cikshazleen hoiii. tengOk.. bola pown dah habes kat tv. yeah yeah yeah, Malaysia menang. memang rimauuu terbaik nyaaaah...

p/s:

 lagu ni betol2 menaikkan semangat aku.
(k tetibe pulak aku nie)



words spilled @ Thursday, November 17, 2011 / leave comment here