Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
minggu cuti di hari pekerja
01 May 2010

owh lamenye saye hilang
seminggu gitu la gak
actually entry dah taip da
gamba da masuk
tp malas nak post
hahaha
pemalas gile lah aku?
ah, watever!

so aku tanak post psl entry panjang2 uh
aku nak post ape yg aku nak post lah
haha!
(gelak huduh)

sabtu yang berbahagie
and
hari pekeja nie (kononnyela)
aku ade kelas dipagi hari
haish
kene bangun pagi la pulak kan
n guess wat..
aku lah manusie pertame yg dtg kelas dulu
hahahahaha
suke suke suke
:D

(bangge x kwn ngn aku :p)

okeyh!
habes kelas plan mau tgk wayang di CS
bapak beduyun owg babe
rase mcm nk jerit jee halau depa sume kluar
adoi
siap pijak2 kaki aku lg
memang cari nahas la ini owg
gggggggggr!

yeah
akhirnye dpt tgk iron man 2
even beratur bapak panjang gile tak ingat dunie
tp yg penting PUAS HATI!!

lihatlah si superhero yg gagah dgn besi buwuknye
wakakaka :D


location : cathay city square
time : 4 till 6pm
girlfwens : ely, bai and rosaini
star : 4 1/2 star ***************


tgh2 best ade kat CS uh
aku tejumpe musuh bawu
mmg bangkai la musuh nie
musuh negare btol kalau die wat mslh kt sume owg
so beware!
haish
benci die
da la gigi busuk
lobang sane sini
ade hati nak haktuih2 kt aku
lu pikir lu sapa!
haish!

benci kaw mamat!
nyah kaw dr hidupku!

bajet hebat
bdn la besa
buncit pulak
pastuh gigi kuning
ee tolonglah Malaysia
tolongla beliau gosok gigi

-----------------

k tolongla yee
tolong!

pesanan penaje : shaz, exam nak dekat.
sile silelah stdy yee.
jgn online aje
lalalalalalala

p/s : nak jadi hebat mcm die boleh?


words spilled @ Saturday, May 01, 2010 / leave comment here