Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kembali ke situ
29 August 2009

im home la sayang!!!yipiii hiiip horeeeeyh.setelah berabadnye tak pulang ke rumah,akhirnye dapat jua ku melepas rindu.aminnn.dapat cuti seminggu.cuti merdeka plusplus mid sem sekali.mungkin sekejap,tapi sekejap itu amat bermakne bagiku.habes keje tepat jam 5petang aku merushingkan diri bersiap untuk ke terminal Larkin.mane tak rushingnye,bas aku pukul 6sengah weyh.kali ini aku balik dengan aunie.berbuke bersamenye didalam bas toncet itu.sedang menunggu bas bergerak,ade pulak sekor mamat ensem naik weyh.walaweyh,beliau sangat macho plusplus gerek seyh.terbatak tak puase aku??lalalalalala.sitez die ensem angat2.tapi apekan dayeku,die duduk selang due kerusi dariku.bak kate seseorang: kachak tak boleh bawak kenyang.lalalalala.akan ku pegang katekate beliau tersebut.sepanjan dalam,siyes penat gile bekerja sehari nih.ape agy,tidow time ah.aku tidur kalah baby bawu beranak.berguling macam tenggiling goreng.haha.enak babe tidow selepas kekenyangan makan kentang mcD SAHAJA.tak sabar nak sampai umah.nak melantak nasi beriyani.yummyummy.jam 11 malam aku dah sampai klang da.aminn,selamat sampai jua aku akhirnye.menunggu papaku pulang dari masjid memakan mase sejam aku disitu.jam12 lebih,baru a aku sampai rumah.oh home sweet home.adikku menanti bersame si mama terchenta.i miss my home ^.^

Labels: ,

words spilled @ Saturday, August 29, 2009 / leave comment here