Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
last entry about my baby cicak
22 December 2012


salam sabtu,salam cuti minggu semuenye (:

Hari minggu aku tanpe si kucing kesayangan bermula pade hari ini.. Baru tadi dok intai kubur si Cicak. Nak singgah tak sanggup. Sayu. Nanti nanti je lah jenguk. Depan rumah tepi pokok betik je pun kuburnye. Tak sangke entry CICAK ni menjadi entry pertame & terakhir untuk die. Just only 2months, kami sekeluarge sempat merase jage die.

Tengah aku sibuk kerje dok buat dressing kat wad, rase dah vibrate ade mesej masuk. Tapi malas nak bace lagi, tengahari sikit baru cek henpon, halamakkk aiiiii berderau jantung dibuatnye dapat mesej mama yang cicak accident katenye. Mustahil la pulak mama nak bergurau Jumaat jumaat ni kan. Terus call tapi die tak angkat. Call adik, adik cakap cicak dalam kubur dah. Lepas tahu die mati sebab tidur dalam enjin, terus letak phone sebab malas nak dengar ape ape dah. Cari kak nurul, nangis kat die.

Doktor ingatkan aku nangis sebab mati laki. Siod punye doktor Kepop.

Apekan daye, die mati saat aku takde. Tapi bagus jugaklah. Kalau tak, aku kene hadap sekujur tubuh kucing yang sangat disayangi mati depan mate. Sungguh tak sanggup. Siape sanggup kan. Nak balik rumah pun jadi malas dah sebab takde mood. Malam baru rase nak balik. HaHaHa. Tak gune punye tuan kucing.

Last picture baby Cicak yang ade;



& itu jugak last tidur dengan die. Takde sape dah nak main, tidur, panjat satu badan aku dah lepasni. Die je berani buat semue tu. Ape lah nasib kau cicak mati mase kecik. Sedihnye.


Sempat jugak si adik meruntunkan jiwe rage aku dengan mengshowkan gambar2 cicak mati. Damn.




Dan aku sangat kesiankan si Budoy yang bakal keseorangan lepas ni.



Sayu aku melihatmu begitu sayang ;"(



Bersemadi si Cicak di hadapan rumah kami. Maaf Cicak andai kami tak jage kau dengan baik. But we do our best for you and Budoy. Sabar shaz, sabar. takde rezeki nak tengok Cicak besar nampaknye


Takde teman bermain dah Budoy lepasni. Sabar Budoy. Nureen ade.



Takde dah budak 2ekor ni dok main suis letrik dah lepasni. Takde dah siape nak terkejar sane sini satu rumah. Takde dah jumpe si comel ni lepasni. Takde dah dengar bunyik merenggek die. Takde dah nak dodoikan die ke sane sini lepasni macam baby.

 bye cicak

Labels:

words spilled @ Saturday, December 22, 2012 / leave comment here