Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
si awek chuck taylor
16 June 2012


enjoy my 3day off

Jumaat, Sabtu, Ahad. Orang dengar cuti 3hari sekaligus mesti da fikir untunglah cuti kan. Padahal bukan selalu dapat cuti2 cambest camni. Dan aku pun bukanlah jenis suke huhaaa huhaaaa sane sini sangat kalau ade cuti. Cuti mean waktu untuk aku tidur & rehat puas puas. Yeaaaaah. Gilee lifeless =.="

Who care's?

Jumaat habeskan mase dengan bermimpi even di siang hari pun. Sabtu habeskan mase bersame Awek Chuck Taylor. Ngehehehehehehee :B Jarang betul lah dapat habiskan mase dengan membace ni. Jarang okie. Tak sangke jugak berjaye habeskan dalam mase 3jam buku tu. Wow. Nak kate boring sangat, tak jugak.Sambil golek golek atas katil, sambil layan buku.

sumber google 


Rase macam adik aku cakap sedih buku ni. Eyhh, sedih sangat ke? Tak pun. HaHaHa. Ending je sedih sikit. Cume tak berpuas hati dengan si Hafiz tu. Entah macamane boleh terfucked up dengan si Bella & Zilla tu. Sumpah aku nak cincang je rase mamat camni. Nak kate baik sangat, alahaiiiii please laaaah. Booooo.

3star setengah untuk Aweks Chuck Taylor sebab teman aku cuti camni ;)



words spilled @ Saturday, June 16, 2012 / leave comment here