Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
miss june
14 June 2012

blog terlampau berhabuk sampai taktahu nak kate ape dah.
*lap lap blog yg berhabuk*

hye june. June datang je rase nak larik jauh jauh sebab June akan nampak kan aku tue. Oh damn! 22tahun dah rupenye aku tahun ni.Ceyh pure pure macam baru tau tadi.Takpelah,makin tue makin matang. Yee dok? HikHikHik.

June,please be nice to me  C:

Setelah 3bulan tak bukak bukak blog, terase nak bukak sebab rindu. Rindu betul nak update2 macam dulu.Bukan mase tak izinkan, tapi malas berdouble double & tak tahu nak tulis ape sangat. Pendek kate takde idea langsung.

Kelmarin pun ade geng calling2 tanye pasal blog tak boleh bukak.Terkejut la jugak.Tp bile aku bukak bolehlah pulak. Cissss saje je kawan aku ni nak suruh aku bukak blog kan.Rupenye si kawan tak connect kan blog dgn account google.Tu yang tak boleh bukak.Thanks untuk die jugak sebab ingatkan aku dengan blog ni.Kalau tak, tahun depan kot baru ingat nak update. KihKihKih.

Selamat hari Khamis semue. Bye.






Labels:

words spilled @ Thursday, June 14, 2012 / leave comment here