Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
luahan perasaan ini :D
23 February 2010

practical time suda tibe
die datang dengan lenggak lenggoknye
(konon konon sambut kedatangan hari mule keje bg sem nie laa)


alahaaaii seronoknye awal keje dpt syif pagi
kan kan kan???
sebab ptg2 boleh rehat tidow
kan kan kan???
tapiiiiiiiiiiiiiiiii...............................
ku sangka hujan ditengahari
rupe2 nye petir ditgh malam
alahaii peribahase ape la aku taip nie
(bantaii suda)

hurmm aku aku aku
dan nadia nadia nadia
telah mengedik gedik menggatal nak g klinik P.O.P
bukan air POP tu okiee
P.O.P singakatan bagi plaster of paris
dengan bahase malaysianye simen simen
kalau patah tulang kite buat ape anak anak???
haaaaaaaaaaa pandai pown
kite simen laa betol tak
takkan la keje nurse simen lantai lak kan
hehehehehehe
so utk pembelajaran sem nie ade bende P.O.P tuh
dan sesungguhnye mase dalam kelas aku byk menulis nota sampai ta paham ape yg aku belaja
wakakakaka

moral of story : jgn buat 2 keje dlm 1 masa.tutor mengajar, dengar. bukan menulis!!

tp tu bukan la kisah yg aku nak kisahkan entry nie
kisah die, kisah aku n nadia yg tak study nk g klinik P.O.P tuu
dapat pulak pegawai2 yg senior senior
yg sgt byk da ilmu da
yg da lupe diri bahawe dulu die adalah student yg tatau pape jugak
yg bajet sekali je belaja dlm kelas tewos paham
hahahahaha suke suke aku je kan menaip mcm nie
watever!!!
yg penting aku sgt lah takde mood nk buat keje mase tuh sbb asyik kene perli n marah ajee
ade ke patot soh aku bace film xray
hello, pegi la panggil org xray encik2 yg budiman sekalian
nasib baik ade mahluk Tuhan yg mungkin die kesian tgk kami nie
die pown soh la kami tgk kt dinding sbb ade psl tulang temulang tersebut
hurmm fine
aku tak sepandai kaw wahai encik yg budiman
sbb aku sedar aku sape, better aku senyap dr melawan kate2 owg tue kan
bukan la nk kate die tue
tp mmg la tue pown
tp tlg la ade rase sedikit hormat dgn tetamu yg baru nk dtg belajar time tuh
one more tink, tak baik ler kedekot ilmu nie
kan best kalau dpt mengajar owg yg lemah mcm kami nie
betol x encik budiman????
hahahaha
aku tau la kaw tak bace pown
tapi aku agak puas hati dpt cerite kt sini
hahahahahahahahahahaha


bestnyeeeeeeee..............................


well moral of the story aku tanak g situ lagi
huahuahuahuahuahuahuahuahua

erk dlm menaip sambil berasap asap jiwe nie
aku agak sedih sedikit sebab
sebab
sebab
sebab
pen kesayangan aku HILANG
HILANG okiee HILANG
hurmm aku baru je beli kt tesco setia alam
then bajet nak wat pen wad aku la
sbb die ade 7 colour
ala ala rainbow gitu
n die gemok
badan die bewarne hijau
and ade katon2 sikit
aku tau die hilang kt klinik P.O.P tuh
tp aku takkan pegi situ lagi
mintak mintak kawan kawan aku lps nie yg nk g situ dpt la carikkan
and aku pown tau sae owg last yg pegang pen tuh
hamba Allah yg kesiankan kami td tuu
adoyaiii sedihnye tak dpt gune pen mahal tuh lagi
hahahahahaha
dlm sedih ade tawe sikit :p

happy go lucky tak aku nie????
ekekekekekekekeke


haaa first day aku jd mental sikit lps masuk klinik P.O.P
next day aku off day
ermm bunyik mcm best kan dpt off off nie
tp walhal sedih sebenanye
sbb sabtu ahd kene keje
bak kate nadia, ini adalah pengorbanan kite
okieee aku accept nad

aktiviti di hari yg bebahagie ini :

1) bangun awal kowt. mcm tah pape jee kene bukak mate awal pagi. uwaaa aku da plan nk mangon lambat sbb aku tidow lambat. tp ta bejaye okieee. kol 7 da bgn. hurmmm. tape aku terime seadenye

2) membasuh baju sebaldi. bestnye basuh baju gune tangan. rase dijamin wangi n bersih okiee. hahahaha.. dlm setengah jam jee aku menyental kain baju tuh.hehehehe. syiOknyeee

3) mengupdate flip chart ceramah kanak kanak. saje je cerite walaupown kaw tatau ape aku cerite.hahaha. urmm kenape flip chart amira sidik lawa yee??? jeleshnye ngan beliau.. jelesh jelesh jelesh okieeee. oh amira.....

4) ke larkin beli tiket utk cuti mid sem next week. agak excited disitu sbb dpt g beli tiket. nampaknye cuti da nak dekat. yabeeedaabeduuuuu ^^

kisah di larkin. mcm shiall jeeee. eeeee aku benci ulat tiket. kaw mmg busuk punye olang ah.
aku da kate sekali tu tanak, nak jugak kaw denga aku ckp bekali kali yg aku taknak beli tiket bas kaw. kenape la tak paham bahase sgt nieee... lagi2 bas yg aku aim uh. yg jual tiket mahal sekali naik naik bas sekolaa. cipetlok betol ah kaw nie. da la pakse aku beli.huaaaaaaaaagrrrrr....

okiee tiket bejaye beli walaupun banyak ulat ulat soh aku beli tiket bas dowang. bas tuuut jugak aku pecaye naik okie...tamau bas lain selain die lagi. tanak tanak tanak.....

huaaaaaaaaaaaaaarr benci benci.. sonok sonok da beli tiket balik tibe tibe ade owg bgtau cuti salah tarikh. mcm bang********* jeeeee. ggggr membazir dwet aku jee kene tambah dwet lagi.

5) ke kolej dan wad dengan baju sukan kolej. hurmm tepakse carik owg ygw at roster tuh utk konpemkan balik cuti sebena. penat tunggu di kolej, merayau la ke wad pulak. nasib baik beliau ade kt sane. sok sek sok sek ngan die bejaye dpt tarikh cuti sebena. tp masih tak puas hati jugak sbb tiket da beli. huaaaaaaaaargggg!!!!!!

6) tanak cite lagi psl no 5. the end. baring2 atas katil mengonlinekan diri. da la panas kt lua uh tiibe tibe blackout la pulak. duh! bencii nyeeee... main la golek2 atas katil nie... nak tidow tak ngantOk..

7) onlineee............. main game facebook aku.

8) melantak kat dataran jb.makan baksO, steambot. yummy.. actually janji nk makan ngn owg lain sebenanye. tp die ade hal la pulok. okieee fineee :)




tamat daa aktiviti aku hari off day nie. jangan lupe jumaat pown aku off lagi okie. tapi dok bilik sahaja yeee... almaklumlah dwet kosong dlm poket.hehehehehehe


p/s : nak dwet nak dwet nak dwet nk dwet :(
words spilled @ Tuesday, February 23, 2010 / leave comment here