Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
bas bas bas bas (shit!)
14 February 2010


120210
tarikh yg kami sgt2 nantikan.
sbb da sebulan lamenye tak balik rumah okiee
sgt teruje lah dpt balik walaupun 5hari jee cuti
and ade jugaklah kawan2 aku yg tak balik
tatau laa kenape dorang tanak balik an
yg penting aku balik
mcmbiase teman sebas aku , aunie
hurm agak kecewe sikit cuti kali nie
sbb aku kene naik bas tambahan
and kene bayar rm50
sepatutnye balik ke shah alam 0r klang around rm35 jeee
so nk x nk aku beli ajee laaa
sbb my mom yg suruh beli jugak
tu bende pertame yg aku kecewe sgt

yg kedue pulak,
bas yg kami kene naik bukanla mcm bas yg aku sangkekan
sepatutnye naik bas lain tp ntah mcmne kene naik bas sekolah
BAS SEKOLAH okie!!!
sgt benggang and teramat la rase nk mencarut time tuh
tp bile pikir tujuan aku naik bas tuh aku redhakan saje
tu bende kedue,bende ketige yg aku benci lagi..

hurm aku tak dpt duduk sebelah aunie dlm bas
sgt frust okie
sbb time kami naik bas da penuh pown
hurm sedih gile kene duduk sebelah lelaki pulak tuh
and aunie lak kene dok sebelah owg mental tak berape betul
bukan nk kate die gile okieee
tp paham2 la kan owg strees gile vavy
hahaha
sian aunie saye tuh kan
and one more tink
aku sgt benggang sbb mcD yg aku beli tu tade tempat nak sangkut
uwaaaaaaaaaaaa sian aku ngan aunie kan
sampai bubur uh bocor dibuatnye :(

okie bende keempat yg aku tak suke lagi,
sit bas tuh tak sedap langsung
sakit tau badan aku nie
da la tak dapat duduk tepi tingkap
dpt lak tempat tak best
sian aku tidow dlm kesakitan :(

dlm byk2 bende yg jadi mlm tuh
bende yg paling sgt mencabar hati and tahap kesabaran ialah bile kene tipo
sumpah aku rase nak bakar bas tuh
atau bom kan keee
atau campak g laut!!!!
yg penting,biar bas tuh musnah and jahanam

bayangkan............
dengan harge sebanyak rm50
bas tuh cume nak hantar kitowang sampai kl sahaja
sah kaw sgt penipoo wahai penjual tiket bas
aku da rase nak menagis time uh
tp yg paling penting aku ade aunie
kalau tade tatau la pe aku nak buat :(

alkisah...
dlm sepuluh2 org yg tinggal
yg sepatutnye turun shah alam and klang
aku jee bangun and tanye sameade die turun klang or tidak
and sakit membare hati aku bile die jawab TAK
okiee aku sabar
parents aku boleh amek kat shah alam
sekali tibe tibe itu driver tanye kowang nie nak turun mane??
bas saye nie turun sampai kl SAHAJA
sumpah semue wat muke beruk time tuh
kurang ajar punye driver bas
arrrrrrrrrrgh!!!
aunie bangun and tanye elok2 kt itu driver
fine! die cakap org jual tiket tuh kate turun sampai kl sahaja
shit!
kami kene tipooo!!!!!!

konon lps tuh ade bas lain akan amek kiowang sume
huh dah penipoo tuh egat ade owg nak pecaye lagi ke???!
nasib aku baik parents aunie nak amek kt pudu tuh
fuhhh lege seyh
and my parents amek aku kat subang, umah aunie

dengan pewot lapa
dengan tahap kesabaran dipermainkan
mmg rase mcm nk jerit2 kt tinge driver yg tak gune tuh!!!

moral nye : janganlah kaw beli tiket bas tambahan weyh!!!
lain kali nak beli, beli cepat2!!
arghhh tidak.benci nyee




*muke bahagie sebelum sampai ke terminal larkin
words spilled @ Sunday, February 14, 2010 / leave comment here