Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
january by february
31 January 2010

hallo february
goodbye my january
<3

seriously byk pahet manes yang jadi di bulan january 2010 nie
tatau la kenape n mengape terjadinye banyak hal dalam 31hari nie
and i know,ade hikmah disebalik ape yang terjadi nie
:)

here u go i list the things that happen to us n me

  • banyak perkare pahet jadi dalam kelas aku
1) nabilla aka. bell- stuck in toilet
terperangkap di toilet kolej sewaktu kami khusyuk mentelaah pelajaran bersame puan community kami.yes, aku sejujurnye risau sikit same itu budak kuwus kering.ntah mcmne lah beliau terkuncikan diri dalam tuh.congrats to miss nik anes sebab cube menjadi heroin tak bergaji at that time.hehe.aku da agak da die tak kan dpt bukak.but she try okiee.dr aku nie???
dok tunggu berite jee dr dlm kelas.haha.and nak tahu sape hero pade hari tuh???
owh alamak,aku pown tatau sape.urmm sape ekh..tak silap dengar putera pantai yang selamatkan die.sape putera pantai????jeng jeng jeng.itu adalah rahsie disebalik cerite nie.
sebagai gimik untuk semue :p (padahal tak engat sape).

kesimpulan : jangan sekali kali kuncikan sebarang pintu yang anda rase kurang selamat pengunci tersebut.sebagai contoh, tandas yg digunekan bell adalah sedikit rosak dimane kuncinye terpatah sedkit.jadi berhati hatilah dimane anda berade.n make sure ade org teman anda.

2) fatimah ajui aka. laikatung - tersungkur tanpe sengaje.

cerite nie pown terjadi dikelas community kami. geng aku (LLV), si laikatung alpunye kisah.
tatau la mcmne nk citer.sbb citer nye sedih n kelaka la jugak.sikit simpati utk si die, my lai...
but anyway, mmg aku gelak kaw2 mase tuh.upss sowie dear :p sedang kami sibuk belajar or mengunyah makanan or tidow dlm kelas..tibe tibe terdengar bunyik yang sgt kuat n mengejutkan sesiapa saje lah yg terkhayal mase tuh.lagi lagi pade sesiape yg tidow. mmg boleh termelatah kowt.mane taknye..tibe tibe jee ade bunyik org jatuh dr kerusi.bunyiknye bukan slow gile..tapi kuat gile mcm nagke bushuk jatuh weyh..bhahahahaha.upss sowie... ta boleh bla kowt ade owg jatuh tergelongsor dr kerusi die.bukan jatuh ke sisi tepi kanan or kiri okiee.
tapi tergelongsor ke tengah meja.puyooooooh gile gempak ah kak lai aku nie...tak penah penah org wat die wat.hahahahahaha..sian die muke merah kemaluan auw....

kesimpulan : jangan sekali kali mengeliat didalam kelas kerane itulah yg dibuat oleh beliau sampai terpeleot jatuh kerusi.agak dahsyat aku tgk rupe die jatuh.lau de hp da lame aku tangkap auw.ishishish...pay attention in the class ^^

3) aunie athirah aka. owyeahs - kucing bername ruby

ini lagi seorang kakak LLV aku yang terbuat malu dalam kelas.hahahaha.sian kaw oni...
alkisahnye adalah berkenaan seekor kucing yang mmg sgt sinonim ngn kelas aku (2/2008).
knp yerk??sbb dimane saje kelas kami berade,semsetinye itu kucing bername ruby (ari bg name) akan ade bersame kami.agak pelik dan hairan sebab die jarang ke kelas lain...ruby agak comel cume sedikit nakal dalam kelas.bencii gak tgk si kurap nie auw..haaa balik semule pd si aunie td...nk tau x pe jd pade mereke???haaa..sedang kitorang sibuk nak bagi salam same tutor kitorang,,,,sebaik habes bace doa belajar....sebaik nk melabuhkan bontot kat kerusi... blh pulak tibe tibe ade suare kucing menjerit kesakitan.MMMEEEEEEEEEEEEEEEOWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!
duh! pekebende lak tuh??? rupe rupenye si oni terpijak ekor si ruby td.ishishish..
naseb baik tak tercirit ruby uh auw...hahahahahaha sian kaw kucing...kawan aku tuh tak salah..
kaw uh yg salah...lepak kelas owg tak bgtau.gggggggggggggrr!

kesimpulan : make sure tiada sebarang binatang didalam kelas anda sebleum sesi pembelajaran bermule okieee.kalau die berak mcmnew????kaw nk cuci????? =.=

4) muzlia aka. muzzy - ruby LAGI

alkisah si dak cemerlang nie pun ade gak..hahaha..muzyy muzyy..sian anda kan.kene buli same itu cat meow2.. huh ruby wat hal lagi! tak gune punye kucing sialan...ade ke patot itu kucing nakal pass urin ( kencing) kat tepi laptop si muzy. duh! jahat punye meow2!! nak tau pe muzy wat kt die??die keja itu kucing sampi lebam wooo....ggggggggggggrr RUBY!!!!

kesimpulan : jangan bela kucing dalam kelas.haha

5) noor amyza aka. nooh aka. atoyngoks - longkang maut

alkisah tak terjadi dalam kelas daa.hal nie terjadi kat cafe..alololololo sian amiza aku nie... agaknye sonok begelak kowt time bejalan jalang,tewos kaki terpeleot masuk longkang.. hish mizaa nie an..nasib baik tak jadi pape auw... lau jadi pape tatau laa camnew.dengan bedarahnye lagi....suey tol itu longkang.haha. mampus esok aku lak kene :(

kesimpulan : sentiase berhati hati walau dimane anda berade.jangan byk berkhayal and bercakap ngan akan anda.nanti padah menimpe!!

6) nur atiqah aka. t-qa - hipo not bluehypo

owh kakak tiqa ku..awat la hang jadi lagu nie...nak tau pe jadi same die??? haaa nie pown time pengajar community kitowang gak jadinye...si tiqa gebu nie leyh lak terpengsan dlm kelas. ishish ish.. nie la isu paling hangat and jadi top 1 dalam january nie...kenape die pengsan???hurmm nie laa si misi sowang niee...da tau da gastrik tapi makan sikit and tak cukup laktuh...sepatotnye breakfast la susu..biar kenyang sekenyang kenyangnyee..kan da pengsan...habes biru muke dak tuh auw...aku agak shock seketike...takut sgt tgk kawan sendiri saket.hurmm naseb baik die tade pape.aku lak da biseng2 daa soh call ambulans.haha.ayoyoyoooo...gelabah punye shaz.. naseb baik tak lame tqah pengsan...

kesimpulan : sentiase breakfast sebagai permulaan hidup anda.kasi energy sikit pepagi bute nie.nanti lemah longlai jee auw...

7) nadzhirah rosly aka. nadz - tangge jatuh

makcik khayal!!! naik tangge pown berkhayal..mmg nak marah betol auw.. seriesly aku tak gelak kt die mase uh.sbb kat belakang die aku!! lau die jatuh tersungkur ke belakang kene aku,ngan aku aku sekali tergolek masuk ward auw.ayoyooo nad..hati hati k next time.

kesimpulan : jangan dok pikir masalah saje okieee.setiap manusie ade masalahnye and kalau smeue owg terleka mcmnie gak habeslah semue sakit masuk ward..so be careful :)


  • now cerite luar kelas pulak okiee (without uniform)
8) che ku nor aka. azieah - teh tarik campur burger special

hailaa makcik gemoks sowang nie....ntah mcmnee laa air teh ais die boleh terjatuh tersungkur atas suar die..kebetulan lak die pakai suar puteh..ayoyoyooo habes basah makanan die (burger).
agak simpati disitu..tapi sebab aku pekena nasi ayam penyet tewos melantak sakan ngan nad.. hee sowiee azie tak tolong pape..tapee bai kan ade situ :p

kesimpulan : hahahaha no komen :p

8) shazleen hairuddin aka. shazOmel - eyh asal aku ade???!

kahkahkah...akupown masuk list gak weyh..ishishish,,,,name aku pown tak terlepas yeee :p
hurmm alkisah terjadi diwaktu magrib di tepi jalan raye dangabay,haha leka carik teksi kowt. sampai tak nampak ade besi panjang kt tanah.ishishish,,bayangkan lau terpelosok amsuk kaki aku??mau nagesh 72jam :( nasib aku baik sbb just tercalar saje.heeee :p

kesimpulan : jangan merayau time setan merayau gaks :D

9) aunie aka. owyeahs - kenape oni LAGI????!

haha makcik nie memang. ade jeee yg kene.jari patah la itu la ini la..and oni, pape pown yg jadi, anggap de hikmah k :) haa nk tau pe jd kt die??? die terjatuh terpeleot kt tepi teksi..ishishishishish bahaye tol kakak sowang niee auw..nasib baik tak terseliuh auw.. agak kesian tgk die jalan henjut2...tabah yee aunie :p

kesimpulan : jalan molek2 k kakak kuh :)


the ends og bad story.tapi actually bile kite kenang2 balik sgt sweet an.heee sebenanye banyak agy k nk cerite.tp bukanlajh cerite dak2 kelas aku..cerite owg lain.tapi tak best lak cite an.baik cerite bende yang aku nampak jee.hehehe

yes, february is coming..happy february everyone.tak sabar nak balik cuti
^^
words spilled @ Sunday, January 31, 2010 / leave comment here