Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
januari awal
05 January 2010

jaybee mali~~~~~~~~~
waduh waduh..
da ade kt jaybee nie mmg tak menang tangan kowt.
i mean,no more online time or sukesuki `sangat` time.
kalau ade pown agak terhad ler.
biase la kan.
da nak sem.
so,mungkin agak sikit terbeban lah.

tahun2 semester ii
.....................................
yeahs,honeymoon sem kowt :p
mcm ala ala form4 gitu la.
but anyway,stady is stady la kan.
nk xnk,nk cube skor byk point this sem.
this sem,bermulenye sem yg agk baru.
kenape??
sbb bermule tahun nie,bahagian lembaga pelajar da tukar care stady da.
byk tiru ala ala U
point tu la point nie la
owg yg tak masuk U mcm aku,agak tercenggang la sikit.
sbb selame nie stady dlm keadaan mcm ala ala sekolah gitu.
ngan uniformnye.
disiplin nye.
haha,
love my college lah :p

this sem byk belajar topik agak best.
tapi kalau topik best,tutor tak berape nak masuk,susah gak an.
haiyaaa,da cube besyukur da nie.
tapi entahla.
rase mcm tak berape nk puas hati jeee.
sbb sbb sbb sbb..
hehe,rahsie lah.
takleyh bgtau rahsie kolej :p
lalalalala

eyh nak gak share2 sikit cerite nie.
hurm this sem aku akan g sekolah..
klinik kesihatan kempas,jb..
dan rumah rumah owg yg bertuah..
sbb kunjungan cabutan emas bertuah.
bhahahahaha :p
hurmm nak lawat2 sikit la babe.
nak cek tu nak cek nie.
agak excited.,
sbb selam nie keje kt wad hospital besar jee.
byk deal ngan patient yg betol2 sakit.
but this sem deal with healt patient
maybe sedikit mencabar kowt.
bg owg yg tak berape nk byk ck mcm aku.
haiyaaa,bile nk bukak mulut same khalayak ramai nie cik misi oit
hakhakhakhak :D

yeah,harinie baru dpt assigment baru.
aku nk share satu je.
topik yg aku rase aku suke la kowt.
assigment by group nie.
topiknye masalah sosial di jb.
upss silap la pulak.
`masalah sosial` aJEEEEEEEEEEE
ekekekekeke
mcm best jee kowt.
hehe tak sabar nk wat.
padahal lambat la lagi kan
tape,yg penting semangat mesti ade kan.

untuk sem nie ramai yg tegor aku makin gemok
hahaha
auch,tertouching hati aku sikit.
tapi tape.
da de azam baru da
nk kurangakan makan.
tapi ase mcm byk jee melantak.
ekekeke :p
bahagie kowt
yg penting bmi diparas normal okie

`selamat menjage kesihatan ditahun baru`
:)

words spilled @ Tuesday, January 05, 2010 / leave comment here