Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
hangouts
12 December 2009

Date :10 december 2009

Times : 2 till 9pm

Location : the curve,damansara

moOd : suram suram sepi

…………………………………………………………………………..

even semalam bukan hari yg baik.

Tak semestinye harinie tak leyh happy kan

Wahwahwah poyo lak aku kan.

Hurm hari nie bangun2 tidow jew abg dah sowh siap2 cepat

Katenye nak tengOk wayang.

Mimin bukan main suke lagi die dapat tengok wayang

Nak taknak kene layan jew cerite pew die nk tengOk

Lau x,satu hari nk tarik muncung patbelas die tuh.

Wah,hari khamis pown ramai jugak owg ekh

Ingatkan tadew ramai owg tadi.

Abg kate pilih due,nak karok kew tengok wayang

Bhahahaha,tak penah2 aku karok ngan dak2 nie

Nak karok kat red box lak tuh

Bhahahaha

:D

Tapi x jadi karOk harinie

Tah canew laa abg aku yang asthma uh karok lame2 ekh

Ngahahahaha,mau semput agaknye die :p

So plan nak tengok wayang bejalan ngan lancarnye

Huaaa Christmas carol

Bile laa maU nonton new mOon nie ekh ):

Zam cakap nak tengOk ngan aku

Tah bile laa pulak nak jumpe itu boodak agaknye

hurmm really miss him lah.

=.=

woit,aku bg 3bintang ke

w untuk movie tuh

sumpah aku tasuke tengOk movie uh

ouch,sowie pengarah movie tersebut :p

....................................................

yeah,sempat agy main bowlink

shhhhh,actually nie first time main bowlink

bhahaha

dulu kale aku de masalah urat kat tangan lew

sowie mungkin tu la sebab utame tak main bowlink

mungkin la kowt

ngeeeeheeeeeee

yeaaa aku bukan pemain terhebat pown

abang tempat pertame

and aku semestinye la kedue

adek aku ketige.


wah,sumpah tensen tengok bolanye tergolek masuk longkang

uwaaaaaaa ):

nie si mimin tembam tangkap

die tade keje da
yeah,abang and aku aku


..............................................

tade story sgt mau citew

the end la untuk entry kali nie

=.=

words spilled @ Saturday, December 12, 2009 / leave comment here