Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
cuti 2 hari yang menghapeningkan
18 October 2009

hello pembace
kabare??? :D
wah,lame lak rasenye tak update blog ekh
ekh,lame kew???
heee ntah la.tatau lak.
bak kate si qila,aku kan suke updated blog
yeee yeee jeee makcik sowang nih weyh

weyh,lamenye tak balik rumah
gile miss same rumah
same family
same kucing,si leman tue bangke
huahuahuahua :D

wuwu,saye sedih sangat
cuti depavali ni tak dapat cuti lame
kaum india jee dapat beraye
tapi time kitowang raye,dowang pown sibuk cuti
adilkah begitu puan pengarah???
lalalalalala
no komen
=.=

cuti depavali yang berbahagie ini
i nak gak wish happy depavali kat semue kaum india kat sane sini situ tuu
i tahu tade owg india bace pown blog nih
tapi nak wish jugak
kat geetah
kat puan manicka
puan kamala
puan dawinder
staff nurse saras
and sape2 jee la yang mengenali diri ini
:)

cuti due hari nie
aku tak berdating pown ngan tersayang
dating ngan kawan2 ajee ade laa
tapi tak kesah pown
esok luse boleh dating2 lagi kan
hehehe :p
syg,i tak marah pun you tak datang jb
i paham you rindukan mama you
ecececececeyh
gedik lak aku nih

sabtu yang berbahagie itu
`17oct09`
mcmbiase lah kan
aku tak penah tak bagun lewat
sentiasew awal
lalalalalala
sebab ade plan jee bangun
kalau tak,harap maklum ah
bungkus dalam blanket yang wane oren tu

anyway,arini saye nak g beraye umah patient saye
nasib ku sungguh lucky ah
si patient sudi menjemputku dihospital ini
aku,wani and farhana jee ade
aku sebagai si cantek manes,mestilah kene duduk depan kan
sebelah si pakcik ensem
hehehehe
farhana sangatlah siod
kerane membiarkan aku yang comel nih bermaharajalela didepan
huahuahuahuahua :D
thanks pakcik ngaji
sudi jemput gua
upss silap
jemput saye :p

woa,jauh weyh umah si die nih
siap aku terbuai mimpi indah dlm kerete beliau
taman pe ekh
hurmm pulai indah kowt
ish ntahlah
main hantam ajee aku

sampai2 ajee umah die,si makcik menjemput dengan red carpet
ekekekekeke :p
poyo gile aku
thanks makcik syg
sudi tunggu sampai lebam
kepade2 anak2 beliau
thanks jugak sudi wat air bandung utk kami :D

makcik masak banyak arini
tak termakan aku dibuatnye
ade ke patot die pakse pewot comel aku melantak
gile meroyan ke hape
hehehehe
joking joking jee makcik

woa,anak2 makcik nih notty amat ah
ade ke patot tekan chanel tamil time kitowang lepak kt ruang tamu
mmg nak kene penangan nurse tol lah si abg wan nih.ggggr.
dah lah ta habis2 mengusik
nasib die baik jee aku tak bwk jarum auw
kalau x,bontot hang mmg besar la kene injection dr gua
hahahaha

aronud kol 1 pm,mase utk balik
kejap sgt rasenye lepak umah makcik auw
lain kali saye dtg lagi kalau tak malu
yeee makcik :)

upss sowey
byk pic ngan beliau
tapi sgt2 la malas nak masukkan
hehehe :p

---------------------------------------
weyhweyhweyh
cite hari sabtu nih tak habis lagi laaa
kol 2.3opm tu aku ade kelas la weyh
sayangnye puan misnah ngn kitowang an
muahmuah same beliau ah
dr jam 2sengah sampai kol 5 aku dok stayy dlm kelas
wat praktikel insert ryles tube
dah la die perli baik punye ngan aku
ade ke patot die ckp aku kai tudung mak limah
ewahewah puan nih
mulut da de insurans lom??
lalalalala
ekekekeke
guwau ajeee laaa :X
alaa aku saje jee pakai selekeh selekeh shawl uh
kang nak masuk steteskop ikut lobang mane kalau aku lilit tudung tersebut
ape la puan nih
tudung mak limah puan cakap
wuwuwuwuwu
puan kejam
kecik hati saye auw :)

lame gile saye tunggu bai lps habis kelas tuh
die tak habis2 kelas agy
sampai terwat taik mate tunggu beliau
last2 die msg ajak g dataran
hey bukan dataran kl ah
jb special punyo :p
pewot wa da bekerocok time uh
semue mknn rase nak bedal ajee
laksa penang gak menambat hati ini
ditambah ngan si air kelape
and then guess wat
kami teserempak si cantek
si tinggi
dan si alim
hehehe
nak tahu sape??
alaa mls ah nak ngumpat2
da penat ngumpat malam tu
yang penting mereke si junior saye la
wa tabik spring same lu all ah :D

then habis makan kami lepak tepi padang
egatkan pemain bola sepak nak wat show mlm tu
rupenye tak jadi
penat jee pakai lawa lawa kan nad,bai,miraaa
:D

----------------------------
weyh,cite sabtu tak habis lagi lew
hurmm sambung kisah malam lak
huaaaa,aku layan movie seram sowang2
mmg itu peberet aku pown
layan hantu jepun pe ntah
bukan ju on lah
mepek jee kowank nih
mlm tu aku tade mood
bukan hantu tu buatla
hurmm sayang aku buat ah
amek kaw kene maki hamun aku
tu baru sikit
aku kan sopan owgnye
step by step la kan
lalalalalala
tidow mlm aku tanpe pelok ciom dr die
huaaaaa,i miss him dam much :(
syg windu bby x???
????????????????????

------------------------------------
okie
cerite sabtu dah tamat dengan tragisnye kan
sekarang bukak buku baru la pulak
ahad yang indah aku masih bangun dgn awl lagi
tapi bukan la nak g beraye
tapi nak g ke kelas
kan da ckp
puan misnah sayang kami sgt2 auw :)
i love you,puan
kelas start dari 8sengah sampai 12tghari
alhamdulillah
yang penting cross penuh kan

harini plan nak g jalan2 ngan membe2 tersayang
egatkan nak g jusco tebrau
tapi niat terbatal sbb tade pape sgt nak carik kat sane
then me,azie and kak lai tewos ke angsana
nak carik tudung utk kak lai
owg nak kawen la katekan
hehehe
tahinah kakaku syg

weyhweyhweyh
aku jumpe ex aku weyh
si alam
ape ntah anme penoh die.lalalala
heeee comelnye beliau weyh
gementar aku duduk disebelahnye
ekekekeke
gedik lak aku ekh
anyway,zam saye tetap comel lah
sayang awak zam
eyh,pehal name zam naik nih??
gggrrr,aku kan tgh gadoh dengan die
sayang awk alam
lalalalalala
hey,die lagi tinggi dr saye ah
how come this happen??
bukan die pendek kew??
ekh,yeke??
saye suke tengok tangan alam
banyak urat ketul2 timbul
tengok alam teregat lak kat somebody
wuwuwuwu
mane laa die menghilang kan
bencinye die kat aku
=.=
kesimpulan hari ini
best sgt2
pusing sane pusing sane tengok kerenah owg nak kawen
everything we want prefect kan kak lai

weeee saye da dapay cawan coca cola kat mcD uh
bangge la pulak kan
hehehe
lawa gelas uh weyh
nak kew??
g ah mcD
cume tambah rm3 jee dr setiap pembelian set anda
lalalalalala

p/s: banyak gambar nak upload sebenarnye
tapi blog ni suwey ah weyh.
hahahaha
next time je la ekh


words spilled @ Sunday, October 18, 2009 / leave comment here