Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
me,her and she
29 December 2009


Date: 29 dec 09 / Tuesday lah

Location: The Curve ajee

Tema : Girls Day Outs


Its me,shaz

My dear,arina

And

My sayunk,paien

Just us

Yes us lah

No boys

Bhahaha

Sian epul mucuks.

Demam lak die last minutes.

Lau ta,ta jadi la GIRLS day out

Ngehehehe

Hazly???

Die lost la.ta diketemui kemane menghilangnye.

Dah dibwk lari honey bee kowt

Haish,mcm2 la hazly nie.

Today kami keluar seawall pagi yg boleh lah

Nak balik awal kononnye

Almaklumlah,gades sunti ank makayah an

Mane leyh alek lewat2

Hikhikhik.

Nie first and last aku meet dowang.

Untuk cuti sem kali nie la yunk oit.

Aku belom nak mati agy okiee.

Haish,mintak dijauhkan lah.

Tak decide pown nak g ane2 agy.

One utame or the curve.

Alih2 g the curve aje.

Name jee hari kerja.

Tapi tak macam hari kerje pown.

Parking full memanjang.

Before sampai ke the curve..

Singgah g segi college jap.

Jalan2 cuci mate tengok mamat ensem jap.

Bhahahaha.

Tade la.teman paien amek jadual kelas die.

First time nie aku masuk kolej swasta.

Best.

Besar.

Ramai owg.

Menakjubkanlah.

Paling amai manusia yg aku nmpk dak nursing.

Pergh,ta boleh bilang jari uh weyh.

Ramai tak terkate.

Naseb baek la kolej aku ta seramai itu kan.

Sampai the curve terase pewot lapa.

Mcm2 restaurant la dak2 nie cite.

Sumpa aku tapena g.

Pergh restaurant cekik darah uh.

Alih2 g beli tiket wayang dulu.

Si arina semalam bawu tgk cite Sherlock hormles.

Die kate lau kitowang nk tgk,die join aje.

Kitowang pown pilih cite uh

Dalam 3.30pm bawu start.

Makaih,jam bawu kol 1pm time uh.

Ishishish.

Mane nak ngayau nie.

Makan makan time

Location : little penang café

Yeah,restaurant ala2 chinese gitu.

Ngan chopstick bagai

Tibe2 teregat same aunie and qila.hehe.

Aku pekene char kuew tiaw

same paien.

Arina amek asam laksa.

Pergh,gatal siod tekak aku mkn itu mknn.

Mane xnye.isi ketamnye punyew la ta boleh bla.

Smpai gatal nk mampos tekak aku uh

Nak xnk telan jugak.

And mcmbiase aku makan tapena habis.haha.


nie muke2 lapa sedunie :p

muke mintak penampar semuenye

muke mintak kiss.haha

muek bahagie dapat makanan okiee :D

makan habes suda!!

rojak time


Selesai makan,ronde2 la pe agy.

Jalan2 kat ikano jap.

Konon nak beli perabot alaala bawu lps kawen la nie.

Hahaha.

Snap gamba situ.

Snap gamba sini.

Hehe.

Miss this moment with them la

konon aku pendek la sgt.padahal aku tinggi.bhahaha

heart paien.pain wat muke shengal.bhahaha

heart aryna too <33


this is mr lembuu,labalaba and kucings


Habes jalan masih banyak mase agy.

Pe agy,karok time sebenta.

First time karok ngn dowang

Heee best best best

Love that.


ngeee flash 1

upss tade flash

karok hoyeahs


Auch,jam dah pukul3 okiee.

Mase untuk melayan movie sebenta agy.

Popcorn large satu please.

Makan LAGI.

Yea,movie itu sangat BEST la

Give u much much more star la


with doctor watson kachak

***********************

Actually malam nie nak celebrate bfday mama kuh.

Arinie burfday mama yang ke 4*

:p

So balik la cepat2 sebelum magrib menjelang.

Nasib baik dowang ta g agy.

So byebye arina.

Byebye pain.

Next holiday jumpe lagi okeyh.

Miss them lah.

words spilled @ Tuesday, December 29, 2009 / leave comment here