Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
bile sampai jb kite date la weyh pe agy
10 March 2010

100310 @ 2.30pm

.okeyh suda sampai jaybee ma.
.naik bas sowang2 dr klang sentral.
.mujur terserempak junior2 saye.
.owh nadia jee aku ingat.
.yg lain aku lupe name.
.sowie.
.eyh mmg la aku egat nadia jee.
.dah dia kwn sekolah aku duludulu.
.wakakakaka.
.boo samee shaz.

.erk,sampai2 shah alam aku suda call aunie.
.yee la kalau biase2 aku akan text die bgtau da smpai.
.hahaha aku tau die tidow agy time aku call tuh.
.eyh lantak aku lah nk kaco die ke x.
.da die suke kaco aku tgh tido sonok2 dlm bilek.
.boo same aunie.
.bhahahahahaha.

.okiee saye tade selere nak mkn tghari.
.biase mkn dgn aunie.
.nie aunie tade segan lak nk ajak deme yg aku tak biase tuh.
.the best answer is mkn megi.
.hahahahaha.



.okeylah,sekian coretan di hari jumaat nie.

p/s : esok start community.wuwuwu sewamnye :(



bile aunie tade
aku terpakse tgkp gamba sowang2
booo~~
hahahaha
*menjengkelkan??
lantak ah
words spilled @ Wednesday, March 10, 2010 / leave comment here