Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
sweet macam yusry&lisa
27 December 2011

Tahniah tahniah tahniah....


Lantak piiii laaaah sesuai ke taksesuai, janji bahagie sudah. Amin.Tapi nak komen sikit jugak. Lisa patut dapat lagi awesome dari ini. Eyh eyh eyh. aku sape eyh nak komen cenggitu. HAHAHA. Semoge berbahagie tau tau tau Yusry, Lisa.


Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,


Bersempene harini jatuh 27hb plusplus aku sangat tengah free sekarang sebab kerje malam harini, ditambah pule tengah mood nak jadi sweetsweet sikit, saje nak update tentang hari yang sweet ini. Auwww sweetnye aku >,<

Even kite ni taklah jauh mane (selangor-n9) je,
tapi rase rindu ni tak pernah hilang kat awak tau.
Awal bulan yang kite jumpe tu sangat singkat sampai tak sempat nak bergambar bersame.
(eyh yekee?)
Tapi ape ape pun,
selamat hari lahir yang ke 21 ye sahabatku.SaiyidatulHasanah.
Kau lah sahabat ompong yang aku pernah ade.
Muahahahahaa.
ompong kau,sai.

dalam kerete M dot dot dot. hahahaha

Terime kasih lah jadi sumber inspirasi aku nak beli swift. Makin hari makin mengidam aku nak pakai oh. sobsobsobsob.  (bile nak merase kau bawak aku ni sai...)


Untuk si Nazirul.
happy sweet seventeen.
Eyh. silap. Lupe. kau dah tue. Ish.............................
(sebenarnye lupe kau umur bape. Ngehehehehe)
Thanks jadi kawan baru aku untuk tahun 2011 ni.
Memang tak rugi lah ade kawan macam kau.
Tak macam kawan dengan A tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut tu.
Puihsss la. kawan kelas sape entah. hahahaha.
Adoi. 
aku nak bagitau nie chiroo, aku simpan lagi kate kate jiwang kau dekat Sai.
kalaulah Sai bace, konpem die nak kawen dengan kau esok.
Kikikikikiki :p
Upssss terkantoi bagitau kat sini :D

memey sweet ngalahkan lisa & yusry

First time jumpe couple birthday same ni. Bolehlah kahwin nanti buat 27.12.2012 ekh. Kikikikiki. Ape ape pon, semoge jadi pekeje yang berdedikasi mulai 2012 okie (ape kene mengene dengan kerje pulaaak ni.Hish).


p/s :
taktahu lah bilenye nak jumpe si Chiro dengan Sai ni.
:(

Labels:

words spilled @ Tuesday, December 27, 2011 / leave comment here